Ateşin Kıvılcımı 3

505 41 25
                                    

Felix özgürlüğüne düşkün olan biriydi ve bu esir olma şeyi ona gerçekten çok ağır geliyordu aylarca yanında korumalar ile dolaştı ve her zaman Hyunjin'e karşı geldi tabi ki her karşı geldiğinde vücudunda yeni yaralar oluşuyordu,aynı yere gelen darbeler ise canını daha da derinden acıtıyordu,kanıyordu çok kanıyordu sadece yaraları değil kendi içide kanıyordu,üzülüyordu.

Daha önce hiç haykırmadığı şekilde haykırdı bu gün.

İkisi salonda oturuyorlardı,Felix yüzü asık bir şekilde yere boş boş bakıyordu.Hyunjin onu görünce her zaman ki gibi bıraktığı yaralar olmamış gibi ona alçak bir ses tonuyla

"Hayatım neden üzgünsün?"

"Soruyor musun?"

"Ne oldu anlat"

"Hyunjin ben kendi düşüncelerimi sana söylediğimde bana zarar veriyorsun"

"Ama seni seviyorum"

"Seviyorum,öylemi?"

"Evet hemde çok"

"Hyunjin senin sevgin bu mu?"

"Ne varmış benim sevgimde"

Felix ağlamaya başladı hızlı alıyor ve veriyordu bir yandan da konuşmaya çalışıyordu.

"MADEM BENİ SEVİYORSUN NEDEN BANA ZARAR VERİYOSUN"

"benim olmayı kabul etmen gerek"

"Hyunjin..normal şekilde konuşabilsek senin olabilirdim ama sen bana zarardan başka hiç birşey vermiyorsun"

"....Felix....ben....özür dilerim"

"Dileme...Hyunjin dileme"

"Nasıl biri olmamı istersin"

"Neden bunu soruyorsun"

"İstediğin gibi biri olursam o zaman benimle olursun değil mi?"

"Sadece ben ne istiyorsam öyle mi olacaksın"

"Evet"

"O zaman ilk başta şiddet kalkacak,kelepçeler şiddet aletleri onları at"

"...peki"

"Güzelce konuşarak çözmemiz gerek herşeyi,birlikte vakit geçirerek, eğlenerek...işte o zaman aşık oluruz"

"Felix senin istediğin gibi biri olur muyum bilmem ama benim böyle olmamın tek sebebi babam...."

"Nasıl yani"

"Babam anneme hep öyle yapardı ben küçükken,hep öyle şeyleri görmek zorunda oluyordum,anneme vuruyor sonra da onu sevdiğini söylüyordu... sanırım sevgiyi şiddet diye öğrenmişim"

Hyunjin,yere boş boş bakınca Felix ona sarıldı.

"Üzülme Hyunjin...üzülme ben seni çok iyi biri yapacağım ama kendini bana bırakman gerek tamam mı?"

"...Tamam,sana bırakıyorum Lix"

İkisi birbirine sımsıkı sarıldı ve artık gerçek aşk yavaştan başlıyordu.

_______________________________________
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim vote atmayı unutmayın sizleri seviyor ve bir sonraki bölümde görüşmek üzere uğurluyorum:)

Ateşin Kıvılcımı|HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin