Telefonuna gelen mesaj:
Merhaba soylu ve saygın kişiler. toplaşmamızın iyi olacağını düşündüm ve bütün soylu aileleri eşleri ile bu akşam saat 20:00'da *konum*'da bekliyor olacağım.Katılırsanız gerçekten çok sevinirim.
Hyunjin,Felix'e mesajı okudu.
"Kim ile gideceksin"
"Kimle gideceğim tabi ki seninle"
"Oluur"
Bu gün ikiside dünden kaynaklı yorgun olduğu için oldukça geç uyanmıştılar bu yüzden uyandıktan hemen sonra kahvaltı da bu mesajı görünce yemeği yedikleri gibi hazırlanmaya başladılar özel bir davet olduğu için özenle hazırlandılar.
Saat 19:00 olduğunda arabaya bindiler ve şoförleri onları konuma götürdü.
Gittikleri mekan oldukça büyük ve genişti güzel bir ışıklandırması, hoş bir müzik sistemi,her yerde küçük ve uzun boylu masalar vardı ayrıca garsonların ellerinde kadehler vardı servis yapıyorlardı.
Hyunlix çifti salona girdiği an gözleri üzerine çekti oldukça etkileyici gözüküyorlardı.
Mekan giriş yapan her çiftin fotoğrafı çekiliyordu işte buda bizimkilerin fotoğrafı:
Hyunjin ve Felix masalarına gittiler, yanlarına bir garson geldi onlara iki kadeh içki ikram etti daha sonra diğer misafirler ile ilgilendi o esnada karşı masadan Hyunjin'i tanıyan bir kadın geldi.
"HEY Hyunjin!"
"Ah merhaba!,görüşmeyeli nasılsın?"
Felix kim olduğunu bilmediği için kıskanmıştı bu yüzden kızgın şekilde bakıyordu.O esnada Hyunjin,o kadına Felix'i tanıtıyordu.
"Bu Felix kendisi sevgilim olur,Felix bu kadın benim annemin küçüklük arkadaşı"
Daha sonra Felix'e jeton düştü ve hemen gülümseyerek.
"Merhaba tanıştığıma memnun oldum"
"Bende memnun oldum Felixcim"
Hyunjin,kadehinden daha 1 yudum bile almadan Felix 3.kadehin sonuna geliyordu.
"Felix çok hızlı ve fazla içiyorsun daha içme"
"Karışma bir şeye"
Bir süre sonra mekanda ki şarkılar hareketliye dönmüştü ve karanlık ışıklandırma açılmıştı tam Club ortamı olmuştu o esnada sarhoş Felix orta kısma atlayıp dans etmeye başladı.
_______________________________________
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim vote atmayı unutmayın sizleri seviyor ve bir sonraki bölümde görüşmek üzere uğurluyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Kıvılcımı|Hyunlix
Romance(❗SMUT❗) Hyunjin ve Felix ortaokuldan beri hep aynı okullara düşen iki öğrenciydi.Hyunjin,Felix'i göre göre ondan hoşlanmaya başlamıştı ve ona açılmıştı ancak reddedilmişti..... Aradan yıllar geçmişti Hyunjin bir yer altı mafyasıydı ve Felix'e takın...