Jiho,Hyunjin'den ölesiye nefret eden biriydi bunun sebebi ikisininde Felix'i sevmesiydi ancak önce Hyunjin sevdiği için şerefsiz olan Jiho'ydu.
Sırf Hyunjin'e gıcıklık olsun diye partideyken Felix'e takip isteği atmıştı.O şarkı bitince Felix masaya geri dönmüştü Hyunjin ile birlikte."Daha dans etmezsen iyi olur"
"Niye kötü mü ettim"
"Dansın çok güzel ama bu gün burada birinin ağzını burnunu kırmak istemiyorum"
"Kıskandın yani"
Felix'e yaklaşıp dudaklarına bakarak
"Sevgilim değil misin? kıskanırım"
İkiside şirince gülümsediler.Daha sonra Felix telefonuna baktı Jiho'nun isteğini görünce tanıdık sanıp kabul etti ancak bunu Hyunjin görmemişti,görse engel olurdu çünkü.
Aradan saatler geçmişti oldukça eğlenceli bir akşamdı,yorgun halleri ile arabaya bindi Hyunjin,Felix'te kafasını onun omzuna yasladı ve o şekilde eve gittiler.
Sabah Hyunjin'in acil bir işi çıktığı için sabah erken bir saatte ayrılmıştı,Felix uyanınca telefonu eline aldı ve Hyunjin'i aradı.
"Neredesin bebeğim"
"Ah pardon sana söylemeyi unuttum benim önemli bir işim çıktı o yüzden evden erken çıktım bu gün geç geleceğim"
"Tamam dikkat et kendine"
"Sende"
Felix kahvaltı ederken telefonuna mesaj geldi.
[Jiho'da 1 mesaj isteği]
"Bu kim ya neyse dur bir bakayım kimmiş"
[Mesaj]
"Selam Felix"
"Selam?"
"Ben Jiho beni tanıyor musun?"
"Hayır"
"Ben dün ku partiden biriyim beni görmedin sanırım"
"Yok görmedim"
"Tanışabilir miyiz?"
"Olur"
"Bu gün bir kafeye gitsek olur mu orada tanışalım"
"Olur"
"Tamam sana konumu atıyorum 1 saat sonra buluşuruz"
*Konum gönderildi*
_______________________________________
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim vote atmayı unutmayın sizleri seviyor ve bir sonraki bölümde görüşmek üzere uğurluyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Kıvılcımı|Hyunlix
Romance(❗SMUT❗) Hyunjin ve Felix ortaokuldan beri hep aynı okullara düşen iki öğrenciydi.Hyunjin,Felix'i göre göre ondan hoşlanmaya başlamıştı ve ona açılmıştı ancak reddedilmişti..... Aradan yıllar geçmişti Hyunjin bir yer altı mafyasıydı ve Felix'e takın...