Saat geç olmuştu ve Felix oldukça yorgundu bu yüzden ikiside hemen yatağa uzanmıştılar.Hyunjin,Felix'e arkadan belinin etrafından sarılmıştı ve onun kokusunu derinden çekerek uyuyordular.
Gece vakti Hyunjin,Felix'in sesi ile uyanmıştı,Felix'in rüya gördüğünü görünce onu uyandırıp su içirmişti ve alnını öpmüştü işte o an Felix'in ateslendiğini anlamıştı.
"Felix ateşin var!"
"Hyunjin çok soğuk"
"Şu üstündekileri çıkartalım bekle"
"..."
"Niye öyle bakıyorsun....utandın mı?"
"....."
"Bu gözler evet diyor...Tanrı aşkına Felix biz seninle saunad-"
"Sus sus sus"
"Tamam tamam sustum hadi ama şimdi utanma sırası değil üstünü çıkartalım"
Felix'in üstünü çıkartır sadece iç çamaşırı ile duran Felix baya üşüyordu.Hyunjin soğuk suyun için bez sokup çıkarmıştı,bezin emdiği suyu sıkıp onun alnına,bacak aralarına ve kol bölgelerine yerleştirmişti.
"Biraz böyle dur"
"Ama çok soğuk"
"Bebeğim şuan buna mecburuz ateşin çok yüksek"
"Neden böyle oldum ki"
"Daha önce biri ile birlikte oldun mu?"
"Hayır"
"Belki ondandır"
"Sende oldu mu ki daha önce"
"Sen ilksin"
"E niye sende ateş yok"
"Bilmem"
Sonra Felix uykuya daldı ancak Hyunjin gözünü dahi kırpmadan ona bakıyordu yarım saat sonra ateşini tekrar kontrol etti ve ateşi inmişti.
"Felix"
"..."
"Uyan"
"Hmm?"
"Uyan bebeğim"
"Niye"
"Son kez su iç sonra uyu ateşin düşmüş"
Felix suyu içer ve Hyunjin'in kulağına fısıldar.
"Bana artık sevgilim diyebilirsin"
"NE?!"
"Evet artık sevgilinim"
"Seni seviyorum Felix....çok"
"Bende seni seviyorum ama şuan uykuyu daha çok seviyorum"
Felix kahkaha attı ve hemen uykuya döndü,Hyunjin'de ona gülümsedi daha sonra uykuya daldı.
Sabah Hyunjin kahvaltıdayken telefonuna bir mesaj geldi.
_______________________________________
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim vote atmayı unutmayın sizleri seviyor ve bir sonraki bölümde görüşmek üzere uğurluyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateşin Kıvılcımı|Hyunlix
Romansa(❗SMUT❗) Hyunjin ve Felix ortaokuldan beri hep aynı okullara düşen iki öğrenciydi.Hyunjin,Felix'i göre göre ondan hoşlanmaya başlamıştı ve ona açılmıştı ancak reddedilmişti..... Aradan yıllar geçmişti Hyunjin bir yer altı mafyasıydı ve Felix'e takın...