Elkezdtem nyomozni a szüleim gyilkosa után, mert nem tudtam beletörődni. Azokat a Hibrideket is felkerestem, akik a város legmocskosabb bűnözői, vagy kapcsolatuk van velük. Mindhiába. Senki nem tudta, ki a rejtélyes farkas. Egészen addig a napig, amíg nem találkoztam egy fegyverkereskedővel. Egy illegális fegyver adásvételre csaptam le rendőri segítséggel. A bűnöző egy félig róka-félig ember Hibrid volt. Mikor lekapcsoltam, egy különös szagot éreztem rajta. Utoljára a farkason volt ilyen. A hölgy csakúgy ázott a bűzében. Próbáltam kiszedni belőle a kellő infókat, mindhiába.
-Az infónak mindig ára van. - mosolygott a nőci, idegesítve ezzel engem.
-Mondd el! - kiáltottam rá.Nem köpött. Fred Brigs százados vezette el, aki megpróbált azzal nyugtatni, hogy az örsön úgyis kiszed belőle mindent. Az ösztöneim azt súgták, hogy nekem is oda kéne mennem. Így is tettem. Jelen voltam a kihallgatásán, ahol inkább flörtölt, mint mondott volna bármit is. Nagyon ideges voltam, hogy nem jutottam előrébb. Az egész kihallgatást az üveg mögött hallgattam végig.
-Nem mond semmit, csak kitér a válaszadás alól.... - mondta Brigs.
-Akkor most mi következik? - kérdeztem.
-Átszállítjuk a META-ba a bírósági tárgyalás megkezdéséig.... Egyelőre jobbat nem tehetünk....A META egy elzárt szigeten lévő létesítmény, ahol az olyan romlott lelkű Hibrideket tartják, mint a hölgyeményünk. Emellett egy titkos szervezetet is üzemeltetnek, amely a Hibrid bűnimözéssel és az azok okozta veszélyek elhárításával foglalkozik, de erről később. A sziget képességtompítókkal van ellátva, valamint olyan biztonsági rendszerrel, hogy egy hangya nem tud észrevétlenül bejutni.
-Ha bármit megtudna, kérem keressen! A New Labs-ben lévő barátaimon keresztül el tud érni. - mondtam.
-Rendben, kölyök! - válaszolt.Csalódottan indultam haza. Hajnali 3 lehetett talán. Mivel másnap suli, így próbáltam sietni haza. Lisa már aludt, amikor én hazaértem. Lezuhanyoztam, majd befeküdtem mellé. Nem sokat tudtam aludni, de a semminél mégiscsak többet.
*3 nappal később*
A róka-hölgyet elszállították a META-ba. Továbbra sem volt valami együttműködő. Nem volt semmi ötletem, hogy mit tehetnék, ezért megpróbáltam felkutatni a megmaradt bandatagokat, ám nem jártam sikerrel. Éppen a New Labs-ben voltam, amikor is riasztást kaptunk.
-Mi történt? - kérdeztem.
-Megtámadták a META létesítményt, ahova azt a nőt szállították.... A rabok kijutottak, és jelenleg egy börtönlázadás van folyamatban a jelentések szerint.... - jött a válasz Matt-től.
-Mi a helyzet a képességtompítókkal?
-Tönkrementek....Nem kellett több, élesítettem a ruhám, kinőtt a farkam és agyaraim, szemem vörössé vált, füleim pedig megnyúltak. A Hibriddé változást követően aktiváltam a teleportáló készüléket, és a helyszínre siettem. A rabok és az őrök harcoltak egymással. Az őrök füstgránátot és kábító lövedéket használtak, a Hibridek pedig a képességeiket. Mikor odaértem, a káosz uralkodott. Elsőnek egy Keselyű nevű pszichopata Hibriddel néztem farkasszemet, aki rám támadt. Gyors reflexeimnek és ösztöneimnek hála ki tudtam kerülni támadását, mögé kerülve pedig nemcsak elhárítottam, de földre is vittem. Egy másik, farkas is rám támadt, akivel összeverekedtünk. Egy óvatlan pillanatban, mikor egymásra néztünk, figyelmetlen voltam, és nem vettem észre időben a mögöttem lévő harckocsiról rám ugró szintén farkas egyént. Ő már teljes farkas képében ugrott rám. Vagyis próbált, ugyanis valaki felé vetődve elkapta, megmentve ezzel engem. Nem tudtam, ki volt a rejtélyes illető, de mellém állt a harcban. Macska Hibrid lehetett a megjelenéséből ítélve, ruhája mellénél kivágott, fekete, testéhez simuló latex, macskafarka és fülei szintén ebben az árnyalatban pompáztak, arcát pedig maszk takarta a szeme körül. Mikor leverekedtük magunkról őket, elindultunk befelé.
-Ki vagy te? - kérdeztem a sötét és csendes épületben, ahol csak a villogó fények adtak egy kevés világosságot.
-Szólíts csak Fekete Macskának.... - mondta kényes, nyomuló hangon.
-Köszönöm a segítséget! - válaszoltam még mindig komoly hangsúllyal.
-Ugyan....Kicsit zavart a nyomuló stílusa, de legalább nem egyedül kellett bemennem az épületbe felderíteni a terepet, valamint megfékezni a lázadást. Hangokat hallottam az egyik irányból. Őrök lövöldözését.
-Erre! - utasítottam Fekete Macskát.
Mire a megfelelő teremhez értünk, halott őröket láttunk és azt a bizonyos róka-hölgyet, ahogy élettelen testét dobja el az a bizonyos farkas-Hibrid. Mivel háttal állt, nem láttuk az arcát. Mindketten átváltoztunk, és egymásra néztünk vicsorítva.
-Még találkozunk, Jason! - mondta mosolyogva, majd a Keselyű érte jött, felkapta és elrepültek.
Megint el lógott. Nagyon dühös voltam, hogy megint nem sikerült elkapnom. Visszaváltoztam, odaléptem a hullához, és megbizonyosodtam róla, hogy nem-e csak egy trükkről van szó. Sajnos nem, valóban halott volt. Biztosítottuk a helyszínt, hogy a Hibridek ne lépjenek le, majd, mikor megérkezett az erősítés, pár szót váltottam Fekete Macskával, mielőtt leléptünk volna.
-Ki vagy te? - kérdeztem tőle.
-Nem mondhatom meg, mert ártana az inkognitómnak.... De maradjunk annyiban, hogy most már nem szabadulsz tőlem. - válaszolt.
-Ettől féltem, én is.... Minden esetre kössz a segítséget....
-Ne legyél már ilyen.
-Kérlek, ezt hagyd abba.... Minden esetre lépnem kell! Hali....Elindultam haza. Kicsit keveset voltam mostanában Lisa-val, ezért szerettem volna elmenni vele valahová kettesben, legalább sétálni. Otthon az asztalánál keresgélt valamit a fiókjában. Mikor beléptem a szobába, nagyon felugrott, megijedt. Kezét a háta mögé tette, kicsit olyan volt, mintha rejtegetne valamit.
-Mi volt a META-nál? - kérdezte, közben kezeit továbbra is háta mögé dugta.
-Ne is mond.... Káosz.... A Hibridek mindenfelé, a képességtompítók nem működtek, az őrök és a Hibridek egymást szedték szét.... Ráadásul nem elég, hogy valószínűleg az a bizonyos farkas áll a börtönlázadás mögött, és megölte azt a személyt, aki nyomra vezethetne, de feltűnt egy újabb önjelölt hős is, baromira idegesítő a stílusa.... Állandóan nyomul rám, furán viselkedik.... Annyiból volt szerencsés a jelenléte, hogy volt haszna, és nem egyedül kellett velük megbirkóznom.... - válaszoltam, miközben a ruháim közt pakoltam, mert fürdéshez készültem.
-És ez miért idegesít fel? - kérdezte nevetve.
-Téged nem? Mert engem igen....
-Jól van szerelmem, nyugodj meg, aztán menjünk el és együnk meg valamit, jó? - nyugtatott, közben kezeit a nyakam köré fonta.
-Jó, rendben.... - válaszoltam, majd adtam a szájára egy puszit....
YOU ARE READING
[Farkaskölyök] #1 - Kezdetek
Action"Egy hős élete sosem könnyű, főleg ha te magad is egy variáns vagy a sok közül." Főleg nem, ha te vagy az első számú. Jason West az első, Prime Farkaskölyök, aki a Föld #1-en történt robbanás után, szülei halálának hatására hőssé válik, és megfogadj...