8. Fejezet

0 0 0
                                    

-Rég gyűltünk össze csak úgy, egy italozásra. - jelentette ki Laura.
-Jaja, szükség volt már erre. - válaszolt Brian.
-Mostanában keveset is találkoztunk.... Az esetek többségében elkerüljük egymást a New Labs-ben.... - tettem hozzá.
-Igen, mostanában inkább este vagyok bent.... Na de veled mi van? Hamarosan vége a sulinak, van már valami munka kilátásban?
-Sajnos még nincs, de hogy őszinte legyek, nem tudtam még ezzel foglalkozni....
-Figyelj, szerintem a New Labs-ben simán lenne helyed....
-Nem hiszem, nem tudnék ott mit csinálni, nem vagyok az a tudós típus....
-Szerintem megállnád a helyed....

Hirtelen megcsörrent a telefonom. Chester volt az.

-Haver, rohadt gyorsan jönnöd kéne! - mondta Chester.
-Mi történt? - kérdeztem.
-Megvannak a kamera felvételek a META intézményéből....
-Király vagy haver, hogy sikerült megszerezni?
-Brigs küldte át, a kapcsolattartód!
-Szuper, máris indulunk!
-Mi történt Jason? - kérdezte Laura.
-Megvannak a kamera felvételek a legutóbbi META támadásról, ami alapján kiderülhet a kiléte, és elkaphatjuk.... - válaszoltam.
-Biztos készen állsz az igazságra?
-Ezzel mire célzol?
-Nem is tudom.... Rossz megérzésem van a dologgal kapcsolatban, félek sokkolna a dolog....
-El akarom kapni azt a rohadékot, és nem nyugszom, míg meg nem fizet a tetteiért.... Most pedig induljunk!

Brian vitt minket kocsival a laborba, ahol már a csapat többi tagja várt minket.

-Szóval, megtudtatok valamit a felvételekről? - kérdeztem.
-Nem, megvártunk vele titeket.... Mégiscsak titeket érint....

Megnéztük a felvételt, aminél mindannyian sokkot kaptunk, de talán én a legjobban. A felvételen Jacob volt. Pont Jacob, aki a csapat oszlopos tagja. Teljesen lefagytam. Nem tartott sokáig ez a mozdulatlanság, mert felvettem a Hibrid alakomat, és felkentem a falra.

-Te rohadék! Mit tettél? Mivel érdemeltem ezt ki? Válaszolj! - veszekedtem vele.
-Haver, esküszöm ez valami félreértés! Én nem csináltam semmit.... Esküszöm! - mentegetőzött.
-Hazudsz! A kamerafelvételeken is te vagy rajta! Most pedig válaszokat! Most! - kiabáltam rá, közben bemostam neki egyet.

Hirtelen az arcáról eltűnt a félelem, amit ördögi vigyor váltott fel. Hibriddé változott, előbukkant sötét farkasfüle és farka, valamint agyarai, és szeme sárgává színeződött. Orrából és szájából ömlött a vér.

-Szegény srác nem tehet semmiről, azt sem tudja, hogy mi történik vele! - mondta azzal a bizonyos mosollyal az arcán, majd oldalra köpött egy adag vért.
-Mi? - csúszott ki a számon értetlenül.
-Hogy is tudnátok.... Amikor volt az a bizonyos robbanás, akkor jöttem létre Jacob egy másik személyiségeként.... El tudott nyomni, mert nem történt olyan esemény, ami előhozhatott volna, de mikor összejöttetek Lisa-val, annyira a padlóra küldte szegény srácot, hogy én is ki tudtam törni, és ha veszélyben érzi magát vagy maga alatt van, én veszem át a helyét.... Elvetted tőlünk, ami igazán számított, ezért mi is elveszünk tőled mindent! - válaszolt.
-Ha ennyire gyűlölsz, miért segítettél?
-Nem én segítettem, hanem Jacob.... Ő nem tehet semmiről, még azt sem tudta, hogy én öltem meg a szüleid.... Hogy is tudhatta volna, hiszen mindent, ami utalt volna rá, előle elrejtettem, arra meg nem emlékszik, hogy én mit csinálok!
-Ezért megfizetsz!
-Kétlem! - mondta, majd előkapott egy detonátort, amit aktiválva több robbanás is megrengette a helyet.

A szobát, ahol tartózkodtunk a por és törmelék lepte el pillanatokon belül, amit kihasználva lépett le Jacob. A semmiből láttam, ahogy Laura-t betemeti egy nagyobb törmelék omlás. Kikapartam a törmelékek alól, s konstatáltam, hogy a fejéből ömlik a vér, és nincs magánál.

-Vidd kórházba, addig kimenekítem a többieket! - jelentette ki Fekete Macska, aki a semmiből jelent meg.
-És mi lesz Lisa-val? - kérdeztem aggódva.
-Ő jól van, kijuttattam a vész alagúton át! Menj!

Rohantam a kórházba. Szerencsére nem volt messze, egyrészt ezért nem is használtam a teleportert, másrészt féltem, hogy Laura nem viselné jól a részecske-átrendeződés miatt. Mikor odaértem, orvosért kiáltottam. Nővérek és orvosok vitték el hordágyon. Aggódtam érte.

*Pár óra múlva*

Laura állapota drasztikus volt, mély altatásra szorult. Találkoztam a srácokkal is, akik jól voltak. Chester beverte a fejét, emiatt be van kötve, Tina keze gipszben volt, de a többiek pár karcolással megúszták. Még Lisa is.

-Meg kell állítanom Jacob-ot, mindenáron! - jelentettem ki Laura kórtermében állva, miközben Lisa is ott volt velem.
-Ne csinálj hülyeséget, mert magadnak sem fogod megbocsájtani.... - nyugtatott Lisa.
-Mire gondolsz?
-Ez nem az igazi Jacob.... Én ismertem már a robbanás előtt, és ő nem ilyen.... A gonosz személyisége átvette felette az uralmat.... Biztos vagyok benne, hogy meglehet menteni....
-Elvette a szüleim, az életünkre tört, és végig beépült, hogy a taktikáink ellenünk fordítsa.... Ezután nem fogom mentegetni....
-A düh beszél belőled.... Tina biztos ki tudna fejleszteni valamit, amivel Jacob személyisége....
-Nem érdekel! El fogom kapni, és nem ússza meg azt, amit tett.... Veszélyes mindenkire, aki a közelünkben van....

Kirohantam a kórteremből egyenesen fel a tetőre. Úgy éreztem, levegőznöm kell. Hibridként tekintettem le a városra hős öltözetemben, miközben a peremnek támaszkodtam.

-Nem kéne így eltolnod magadtól azokat, akik melléd állnak! - mondta Fekete Macska, aki a semmiből tűnt fel.
-Nem toltam el. Csak féltem őket.... - válaszoltam.
-És szerinted az a legjobb megoldás, ha egy beteg Hibridet megölsz?
-Itt már rég nem opció a megmentése! Hazudott Macska, nem érted? Mindannyiunkat átvert!
-De ha megteszed, semmivel sem leszel jobb, mint ő....

Nem szóltam semmit, csak elgondolkodtam azon, amit mondott. Igaza van. Hősnek kell lennem, nem pedig egy hidegvérű gyilkosnak.

-Nem foglak visszatartani, mert ez a te döntésed, hogyan b*szod el az életed. De gondolkodj el, hogy biztos hőshöz méltó-e, ahogy viselkedsz.... - mondta, majd ezzel a mondattal távozott.

Mélyen elgondolkodtam, azon, amiket mondott. Fogalmam sincs, hogy ki ő, mégis pont annyira törődik velem, mint a barátaim. Rejtélyes, tudja hogy ki vagyok, mégsem használja fel ellenem. Sőt ellenkezőleg. Kis gondolkodás után visszamentem a többiekhez, hogy beszéljek velük.

-Gondolkodtam, és igazatok volt.... Próbáljuk meg meggyógyítani Jacob-ot.... - mondtam határozott hangnemben. -Tina, tényleg tudnál csinálni egy ellenszert, amivel megmenthetjük?
-Igen, szerintem el tudnám készíteni, viszont időre van szükségem.... - válaszolt.
-Jó!
-Addig megpróbáljuk Matt-el kitalálni, hová mehetett! - mondta Chester.

Ezután magamra hagytak Laura-val. Ott töltöttem az éjszakát, de szinte semmit sem aludtam....

[Farkaskölyök] #1 - KezdetekWhere stories live. Discover now