9. Fejezet

0 0 0
                                    

Jacob teljesen felszívódott. Közben eljött a vizsgaidőszak is, ami miatt én is kevésbé tudtam erre ráfeküdni. Mivel Tina nem haladt az ellenszerrel, így nem tudtam mit tenni, csak várni. Az írásbeli időszak gyorsan lement, annak az időnek a végére Tina is elkészült. Viszont Laura továbbra sem tért magához.

-Hogy működik a szérum? - kérdeztem.
-Nos, ha a számításaim helyesek, felerősíti Jacob idegközpontját, és azt a részét a tudatának, ahol Jacob van, a gonosz tudatát pedig elnyomja, míg végül teljesen eltűnik.... - válaszolt.
-És mi van, ha Jacob-ot nyomja el?
-Van egy régi, robbanás előtti, emberi DNS mintám Jacobról, ne kérdezd honnan.... Működni fog....
-Tulajdonképpen akkor ez egy biztonsági mentés az agyának. - mondta Lisa.
-Inkább a szervezetének! Elnyomja a robbanáskor keletkezett Hibrid sejteket kicserélve azokat humán sejtekre.... Tulajdonképpen egy gyógymód a Hibrideknek.... - válaszolt Tina.
-Akkor már csak egy dolog maradt.... Megtalálni őt.... - mondtam.
-Az viszont elég nehéz lesz.... Teljesen felszívódott, szimplán a szaga alapján meg nem fogod tudni megtalálni egy ekkora városban.... Rengeteg Hibrid van, ha már csak a farkasokat nézed is.... - tette hozzá Emma.
-Szerintem tudnánk írni egy arcfelismerő algoritmust, ami a műholdra feltöltve küldene mindannyiunknak egy értesítést, ha valahol feltűnik.... Akár biztonsági kamerákon, akár internetes fotókon, bárhol.... folytatta Chester.
-Elvileg működhet.... Csináljuk meg....
-Amíg ti megírjátok a szkriptet, elmegyek a Kapitányságra és körbe kérdezek.... Hátha megtudok valamit.... - mondtam.
-Megyek én is veled! Ketten többre jutunk.... - válaszolt Matt.
-Jó gondolat....

Elindultunk, hogy kiderítsünk valamit, hátha valaki tud valamit. Mindennél és mindenkinél jobban szerettem volna megfékezni, ezért nem tudtam ölbe tett kézzel ülni, és várni a csodára.

-Üdvözlöm Brigs százados! A nevem Jason West, ő pedig az egyik kollégám, Matt Hale. Farkaskölyökkel dolgozunk együtt. Szükségünk lenne a segítségére! - mondtam, mivel civilként mentem oda.
-Miért nem ő jött? - kérdezte.
-Nos, kissé elfoglalt most.... - válaszolt Matt, mire felvonta szemöldökét a százados.
-Gyertek az irodámba.... - válaszolt komor arccal.
Az irodájába lépve leültetett minket, bezárta az ajtót, majd az asztalához lépve háttal támaszkodott neki.

-Nos, miben tudok segíteni? - kérdezte.
-Van ez a titokzatos farkas, aki megtámadta nemrég a META intézményét.... - válaszoltam.
-Jacob Hale.... Volt hozzá szerencsém.... - mutatta a jobb vállán lévő sebet, miután alrébb húzta az ingjét.
-Igen.... Mi történt?
-Valamelyik este támadt rám az irodában, mikor késő estig voltam bent.... Gondolom elvarratlan szál vagyok a tervében.... De most nem ez a lényeg....
-Valóban. Esetleg valami ötlete lehet, hogy hová mehetett?
-Egy forrásom a régi elhagyatott gyár épületnél látta feltűnni, pár perce távozott az illető.... Szervezem a csapataimat, és fegyveresekkel a helyszínre megyünk....
-Várjon! Nem lenne jobb megvárni vele a Farkaskölyköt?
-Felesleges egyes szám harmadik személyben beszélned magadról, pontosan tudom, hogy te vagy az....
-Öhm, hogyan jött rá? - kérdeztem pár másodperc kínos csöndet követően.
-Nyomozóból léptem elő századossá.... Nem volt nehéz rájönnöm, a beszédstílusod elárult, mindig, mikor magadról kell beszélned és leplezned az álcádat, elkezdesz mellébeszélni.... Szóval még dolgozz egy kicsit rajta....
-Wow....
-Szóval miért akarsz jönni?
-Jacob egy nagyon jó barátunk.... A robbanáskor, ami miatt jöttek létre a Hibridek, létrejött egy alternatív személyisége, amely műveli ezeket.... És hisszük, hogy meg tudjuk gyógyítani....
-Hogyan?
-A New Labs kifejlesztett egy szérumot, ami a gonosz személyiségét megsemmisíti végleg.... - válaszolta Matt.
-Nem bánom.... Nyugtató-lövedékes fegyverekkel megyünk, hívom az embereimet....

Összehívta az embereit, beöltöztek az akcióhoz illő teljes golyóálló és védő öltözetbe. Rengeteg fegyveres rendőr volt a ott az örsön, köztük Hibridek is. Miután én is felvettem a Hibrid alakom, és magamra vettem a hős ruhámat, megtartotta a kis ösztönző beszédét a százados. Matt is jönni akart, de nem engedtem neki.

-Én is jövök! - jelentette ki.
-Azt nem lehet! Túl veszélyes.... - válaszoltam.
-Jacob az én barátom is! Nem tudok tétlenül ülni, és várni a csodára....
-És nem is kell! Szükség van valakire, aki a háttérből irányít....

Bólintott, és elindult vissza a laborba. Én a rendőrökkel mentem, az egyik harckocsi tetején guggolva. Mesterlövészek voltak több helyen is a kijáratokat figyelve. Én irányítottam a csapatokat, akikkel bementünk. A hely nagyon para és elhagyatott volt. Szaglásom nem ezt erősítette meg. Éreztem Jacob szagát, gyengén, de éreztem. A gyár vezérlőtermébe érve gondoltuk, hogy korábban itt bújkálhatott. Régi jegyzetek voltak itt, de semmi konkrét a szagán kívül.

-Ha itt is járt, már rég felszívódott.... Nem valószínű, hogy vissza fog térni ide, de a biztonság kedvéért embereket állítok a hely megfigyelésére.... - mondta a százados.
-Csodálatos.... - válaszoltam lehangoltan.
-Sajnálom kölyök, de többet nem tehetek!

Tehetetlenül kellett eljönnöm a helyszínről. Egyből Laura-hoz mentem, aki továbbra is eszméletlenül feküdt.

-Szia! - köszönt Lisa.
-Szia! - válaszoltam.
-Bejöhetek?
-Persze, gyere csak nyugodtan....
-Ahogy sejtem, nem volt sikeres az akció.
-Nem igazán. Ki adták rá a körözést, volt is egy fülesünk, hogy hol lehet, de sajnos az téves volt....
-Meg fogjuk találni!
-De fogalmam sincs hogyan.... A felszerelésünk nagyrészét elvesztettük a robbanásban, egy pár laptop és egy műholdon kívül semmink sincs....
-Ki fogjuk találni, hogy hogyan találjuk és fékezzük meg, együtt!

[Farkaskölyök] #1 - KezdetekTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang