16

124 7 3
                                    

Of düz yazı yazmak istemiyorum ama birkaç tane mecbur yazmak zorundayım.

•••

Sabah yüzümde hissettiğim dokunuşlarla gözlerimi açtım. Taehyung yine benden önce uyanmış ve her zaman ki gibi yumuşak dokunuşlarıyla beni uyandırıyordu.

"Günaydın." dedim gülümseyerek.

"Günaydın bebeğim." dedi yeni uyandığı için boğuk çıkan sesiyle.

Sondaki kelimeyle kalbim hızlansada şuanlık görmezden gelip yataktan kalktım. Dün onu itiraf etmesi için sıkıştırmıştım ama söylememişti. Bugün ona kendi duygularımı dürüstçe söylemeyi düşünüyorum. Umarım güzel bir gün olur.

Banyoya gidip kendime çeki düzen verdikten sonra odaya geri döndüm. Taehyung üzerini giyiniyordu. Daha önceden birbirimizi çok kez çıplak görmüş, hatta küçükken beraber banyo bile yapmıştık. Ancak şu an onu çıplak görmek kalbimi hızlandırıyor, heycanlandırıyordu.

Taehyung benim onu izlediğimi farketmiş olacak ki yanakları kızarmıştı. Dediğim gibi birbirimiz ne kadar çıplak görmüş olsakta Taehyung bazen utanıp çekinebiliyordu.

Onu daha fazla rahatsız etmemek için odadan çıkıp mutfağa indim. Heiyh teyze yine harika bir kahvaltı hazırlamıştı.

"Uyandınız mı çocuklar?" dedi Heiyh teyze dezgahta birşeylerle uğraşırken.

"Günaydın. Uyandık. Taehyung da üstünü giyinip geliyor." dedim.

"Günaydın Jungkookçum geç hadi sofraya." dedi Heiyh teyze güler yüzüyle.

Sofraya geçip oturdum. Yaklaşık bir iki dakika sonra Taehyung benim yanımdaki yerini almıştı.

Sessizce yemeğimizi yerken bügün olacakları düşünüyordum. Taehyung'un beni sevdiğini biliyorum ancak yinede elimde olmadan geriliyorum. Ya beni o anlamda sevmiyorsa. Belki ben herşeyi kendi kafamda kurmuştum.

Kahvaltı bittikten sonra beraber yürüyerek okula gittik. Bugün normal günlerin aksine ikimizde sessizdik. Belki dün yaşanan olay yüzündendir bilmiyorum ama bu sessizlik hiç hoşuma gitmemişti.

•••

Öğlen arasına girmiştik. Tüm derslerde neredeyse hep uyumuştum. Kafam çok doluydu derse bile odaklanamamıştım.

Taehyungla kantinde otururken karşımızda dikilen Miayla başımızı kaldırmıştık. Mia bizim sınıftan bir kızdı. Fazla bir konuşmuşluğumz yoktu açıkçası.

"Şey merhaba Jungkook müsaitsen seninle biraz konuşabilir miyiz ?"

Şaşkınlıkla Miaya bakarken konuştum.

"Ne konuda?" diye sordum.

"Özel bir konu." dedi gülümseyerek.

"Tamam söyleyebilirsin." dedim başımı sallayarak.

"Sadece ikimiz olsak?" dedi Taehyungu işaret ederek.

Taehyung'a baktığımda öfkeyle Miaya baktığını gördüm.

"Taehyung herşeyimi bilir. Ondan saklayacağım birşeyim yok." dedim rahat bir tavırla.

"Pekala. Şey.. ben uzun bir zamandır seni izliyorum ve senden gerçekten çok hoşlanıyorum. Bildiğim kadarıyla sevgilinde yok."
dedi utanarak.

Hemen yanımdan öksürük seslerinin gelmesiyle endişeyle Taehyung'a döndüm.

"İyimisin al su iç." dedim şişeyi ona uzatarak.

Dependant |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin