Bu bölümde smut vardır rahatsız olacaklar okumayabilir🔞❗Jungkook
____________
Aldığım pizza paketleri ve birkaç atıştırmalıkla Taehyung'un evine doğru yürüyordum. Bugün ailesinin misafirliğe gitmesini fırsat bilip birlikte film gecesi yapacaktık.
Kapının önüne geldiğimde telefonumun kamerasından yüzüne baktım. Ellerimle saçlarımı düzelttikten sonra kapıyı çaldım.
Bir kaç saniye sonra kapıyı dizinin üstüne gelen sihay şortu ve büyük beden mavi tişörtü ile Taehyung açtı.
"Hoşgeldin güzelim." dedi gülümseyip kenara çekilirken.
"Hoşbuldum." dedim içeri girerken.
Salona gidip pizzaları sehpanın üstüen bıraktıktan sonra üzerimdeki montu çıkartıp astım.
"Gel üzerine rahat birşeyler giy." dedi Taehyung. Başımı sallayıp beraber odasına çıktık. Taehyung dolabını açıp içinden kendisininki gibi bir şort ve rahat bir tişört çıkartıp bana verdi.
Elimdeki kıyafetlerle yüzüne bakarken banyoya gitsem yanlış anlayabilirdi ama burada gözünün önünde soyunsam da tehlikeli şeyler olabilirdi.
Öylece dururken Taehyung dayanamayıp konuştu.
"Ee hadi giyin. Benden mi utanıyorsun?"
Dedikleriyle üzerimdeki kazağı çıkarıp tişörtü giydim. Daha sonradan kızaran yanaklarıma hızlı bir şekilde şortu giydim.
"Sanki hiç görmedim. " diye geveledi kendi kendine.
Bana diyordu ama kendisi benden daha çok utanıyor. Beraber aşağı inip koltuğa oturduk.
"Ne izleyeceğiz?" diye sordum.
"Bilmiyorum. Bakalım karar veririz." dedi televizyondan film seçerken.
Sonunda karar verdiğimiz filmi açıp getirdiğim pizzaları yerken izlemeye başladık.
İlerleyen dakikalarda Taehyung elini şortun açıkta bıraktığı bacağımda hissettim. Başımı çevirip ona baktığım sırada onun düz bir ifadeyle filmi izlediğini gördüm.
Önüne dönüp filme odaklanamaya çalıştım. Taehyung bacağımda ki elini yavaş hareketlerle okşarken yerimde kıpırdandım.
Taehyung kolunu omzuma atıp beni kendine çekti. Tekrardan Başımı çevirip ona baktığımda yine aynı yüz ifadesiyle filme odaklandığını gördüm. Bu hareketleri farkında olmadan yapıyordu.
Normalde de bana hep böyle temaslarda bulunurdu. Ancak sevgili olduktan sonra en ufak bir hareketinde bile farklı şeyler anlayabiliyordum.
Sonunda film bittiğinde televizyonu kapatmıştık.
"Uyuyalım mı?" diye sordum sessizliği bozarak.
"Saat daha erken." dedi Taehyung saate bakarken.
"Olsun erken uyumak iyidir." dedim başımı sallayıp.
Bir an önce bu garip ortamdan kurtulup istiyordum.
"Peki."
Koltuktan kalkıp odaya çıktık. Dişlerimizi fırçalayıp yatağa geçtik.
İkimizde düz bir şekilde yatarken Taehyung bacağını kaldırıp üzerime atmıttı.Başını kaldırıp yüzüme baktığında kapalı gözlerimi açmamak için zor duruyordum. Nefeslerini yüzümde hissederken boğuk sesini duydum.
"Öpeyim mi?" diye sordu kulağıma fısıldayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dependant |taekook|
FanfictionAğır temas bağımlılığı olan Taehyung, En yakın arkadaşı Jungkook'a dokunmadan duramıyordu.