~5~💫~

824 54 7
                                    

Yeni bölüm geldiğğ ve hala ruh halim kötü :(( haftalarca sürebilir emin değilim ama elimden geldiğince güzel yazmaya çalışacağım ve artık aralarında daha fazla kıvılcım olsun mu??
___________________________________------------------------💫-----------------------


Kook: Min düzgün dur, sadece bir öpücük.

Kollarımdan tutup beni öpmeye calışıyordu bende onu engellemeye çalışıyordum. En sonunda pes edip durdum. O ise bunu fırsat bilip yaklaşmaya başladı. O yaklaşırken yavaş yavaş gözümü kapattım.

Vee

Jin: Jimin! Uyan artık. Çok geç mi yattın bakim sen?

Gözümü hızlıca açıp doğrulum.
Jin hyung bana "ne oldu?" der gibi bakıyordu.

Min: Tamam hyung sen git ben hazırlanıp geliyorum.

Hyung gidince direk aynaya baktım. Yanaklarım! Pembeleşmişti. Kahretsin ben niye onu rüyamda gördüm ki? Hem de müstehcen bir şey yaparken.

Yüzüme soğuk suyu çarpıp havlu ile duruladım. Jin hyung tekrar kızmasın diye hemen mutfağa gittim.

Gitmemle işe koyuldum. Eğer işimiz bitene kadar hyungun gözüne girersem belki gitmeme izin verir diye geçirdim içimden. Umarım izin verir tanrım!

Her şeyi yerleştirince soobin hyungu bekledik. Sonun da gelip tepsiyi alıp gitti. Ben de göz ucuyla seokjin hyunga baktım. O da bana bakıyordu. Hemen gözümü çevirdim ve başka şeylerle uğraşmaya başladım.

Arada sırada tekrar baktım en sonunda oflayıp konuştu.

Jin: Eğer tekrar geç kalırsan bu sefer kovulursun!

O anki mutlulukla hemen hyunguma sarıldım.

Min: Canım hyungum sen bir tanesinn!

Jin: Evet evet biliyorum bak zamanın daralıyor.

Hemen hyungumdan ayrılıp mutfağın çıkışına doğru ilerledim. Biraz aceleyle yürüdüğüm için askerler garip bakıyordu. Onları umursamayıp biraz daha hızlandım.

Sonumda ormana girince koşmaya başladım. Zamanımı iyi değerlendirmeliydim değil mi?

Sonunda göle varınca onu gördüm... Ve yanında biri?

Gülüp birbirlerine bakıyorlardı. İyi de kim olabilirdi ki?

Ben daldığım sırada kook beni görmüş olacak ki bağırdı bana doğru.

Kook: Min! Buraya gel!

Yavaş yavaş ve çatık kaşlarına kook'un yanına gittim. "bu kim?" dercesine Kook'a baktım.

Kook: Seni bir arkadaşımla tanıştırmak istedim. Senden ona çok bahsedince merak etti seni.

Min: Benden mi bahsettin?

Kook: Evet kkk. E hadi tanışın.

Karşımda ki adam elini bana doğru uzatıp gülümseyerek konuştu. Kare şeklini andıran  gülüşü vardı.

Tae: Ben Tae. Kook'un dediği gibi senden çok bahsetti ben de bu şanslı kişi ile tanışmak istedim.

Ona elimi uzatarak konuştum.

vminkook HanbokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin