3. Rész: Részeg Csók

100 4 2
                                    

Itachi szemszög

Laura nem is tudom... Nagyon hasonlít Izumihoz. De Izumi meghalt már. Nem tudok mit tenni. Én öltem meg.
Sokban hasonlít Izumi Laurára. Neki is szép hosszú barna haja van és barna szeme. Szinte ugyan az az édes arc. Nem lehet hogy...Nem! Itachi! Izumi halott!
Egyébként csak kinézetre hasonlít Laura Izumira. Laura komolytalanabb és Hidannal meg Deidarávál barátkozik. Izumi nem barátkozna velük. Meg Laura sokkal lazább is. A szeme mindig huncutan csillog, és teljesen más sugallatot ad mint Izumi őzike szemei adtak.
Be kell vallanom... Laura megtettszett. Muszály felkérnem még egyszer táncolni. Ahogy ezeket végig gondoltam megjelent mellettem Hidan.
- Tachi! Csak nem L - t nézegeted? - kérdezte gúnyosan. - Szivesen megdugnád mi?
- Ne mondj már ilyeneket Hidan! - pirultam el.
- Na jó, akkor jussunk el a csókig! Holnap összehozlak vele! - jelentette ki a szürke hajú. Összeszorult a gyomrom. Holnap.... Az túl közel van! Addig nem tudok felkészülni. Inkább tovább ittam a sörömet. Lehet kicsit túlzásba vittem az alkohol ivást, csak mert háát...
Az én szemszögen
Már szinte mindenki full részeg beleértve engem is és érdekes módon Itachi is eléggé ittas volt. Ekkor odalépett hozzám és így szólt:
- Be...be...bejössz nekem Lau... Laura chan! - vigyorgott, majd a falnak nyomott engem. Talán az ital miatt de elkezdtem lesmárolni Itachit.
- Te... Te is behjösz nekem! - ziháltam csók közben.
- Né má! Ezek smárolnak! Hm! - vigyorgott Deidara.
- Akkor hadjad őket békén! - hallatszott Konan dühös hangja.

Arra ébredtem hogy az ágyamban fekszem. Alig emlékszem mi történt tegnap! Addig vannak meg az emlékeim, hogy Itachival a Love Me like you do - ra táncoltunk, aztán amikor vége lett a számnak megittam egy csomó alkoholt. Talán amiatt nem emlékszem semmire. A fejem kurvára fájt, és kissé hányingerem volt. Kimentem a szobámból. Még mindig rajtam volt a tegnapi ruhám. Egy kicsit félre volt csúszva. Lementem a konyhába. Dei', Cápafej és Moneyzu már lent reggelizett. Kisame valamilyen rákos kaját készített és azt ízlelgették.
- Na felkeltél L? Hm! - kérdezte Dei'. Leültem a srác mellé. Kisame szedett nekem is a rákos kajából.
- És együtt aludtál Itachival? - kérdezte Moneyzu.
- Mér aludtam volna vele? Nem is szoktam beszélni vele! - értetlenkedtem.
- Te most komolyan nem emlékszel, hogy a partin ott smároltatok? - kérdezte Cápafej.
- Mi? Én smároltam Itachival?
- Igen! Sőt asszem még ki is szívtátok egymás nyakát!
Meglepődötten nyakamhoz kaptam.
- Várjál! Megnézem! Hm - lépett mellém Dei'.
- Aha! Ott van a szívásnyom! Hm - jelentette ki diadalittas hangnemben. A szemem olyan szinten kerekedett el, mint még soha. Ekkor Itachi jelent meg. A pólója az izzadságtól hozzátapadt a testéhez, és látni lehetett az izmos felsőtestét. A srác fáradtnak tűnt.
- Itachi valljad már be hogy L - nél aludtál! Hm - mondta Dei'.
- Mi van? - kérdezte a srác. - Mér aludtam volna Lauránál?
- Ez sem emlékszik semmire! - forgatta a szemét Moneyzu. - Nem rémlik, hogy smároltál Laurával?
- MI A FASZ? - kérdezte Itachi. Most hallottam először káromkodni a fiút.
- Jóreggelt! - hallatszott Pain hangja.
- Hallod Pain, Kakuzu azt állítja hogy smaciztam Laurával! - mondta Itachi úgy mint ahogy egy óvodás árulkodni szomott.
- Mert ez igaz - válaszolta Pain. Itachinak elkerekedett a szeme. Értetlen fejjel rám nézett, mint ha azt kérdezné tőlem, hogy "te emlékszel ilyenre?", én meg megvontam a vállamat, hogy fogalmam sincs.
- Na jó! Magunkra hagynátok egy kicsit Laurával! - kérte a fiú. A többiek vigyorogva kimentek.

- Oké! Most már normális körülmények között megbeszélhetjük a dolgot! - ült le Itachi mellém.
- Ha lehet ne tekerd ki a nyakam! Én sem emlékszem semmire! - mentegetőztem. Egy picit féltem Itachitól, bár, tudtam, hogy gyűlöli az erőszakot. - Én addig vágom a dolgot, hogy táncoltunk arra a számra!
- Aha! És aztán? - kérdezte a fiú.
- Asszem megittam egy csomó alkoholt! - válaszoltam. Itachi gondolkodni kezdett.
- Talán azért smároltunk mert részegek voltunk! De azért ez akkor is elég durva! - mondta. - Valami lehet köztünk!
- Dehogy! Dehogy! Mért lenne? - mentegetőztem.
- Nem is tudom... Mind ketten konohaiak vagyunk, és te is megszöktél a faluból! - vigyorgott a srác, ami elég fura volt.
- Te tudsz vigyorogni?
-Aha! Sőt.... Talán ilyet is tudok... - mondta, majd az ajkaim felé vette az irányt.
- Héhéhé! Mi a francot művelsz? - toltam el magamtól. - Ha csókolózni akarsz egy lánnyal illik először megkérdezni hogy akarja e!
A fiú nevetni kezdett. Na ez is fura volt.
- Te...te mhosth khomolyan azt hitted hogy hogy meg foglak csókolni? - kérdezte gúnyosan. - Alig ismerlek Laura chan! Mért akarnék együtt lenni veled?
Könnyek jelentek meg a szememben. Itachi ennyire bunkó lenne? Elegem lett a fiúból. Sírva elszaladtam.

Tudom! Rövid lett! De nem baj! Most ez ilyen rövid lett! Cserébe beteszek ide egy jó kis zenét!

Ez az Arcade felgyorsítva!

Életem az AkatsukibanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora