Kapitola 4: Rychlost neznámá

0 0 0
                                    

David se rozhodl, že bude aktivně pracovat na ovládání své nově objevené síly. Po konzultaci s lékařem se dozvěděl, že injekce, kterou dostal, měla nejen obnovit pohyblivost, ale také zvýšit jeho fyzické schopnosti. Byl připraven prozkoumat a pochopit své nové schopnosti.

Začal se zaměřovat na posilování a trénování svého těla. Každý den se snažil vybudovat sílu a pružnost, zároveň se snažil objevit hranice své nové rychlosti. Díky své vytrvalosti a odhodlání se postupně stal silnějším a obratnějším.

Jednoho dne, během svého tréninku, David si uvědomil, že jeho kroky se stávají neuvěřitelně rychlými. Když zrychlil svůj běh, zdálo se mu, že svět kolem něj zpomaluje. Byl schopen se pohybovat s takovou rychlostí, že se zdálo, že čas se rozkládá.

Plný úžasu a neuvěřitelného vzrušení David věděl, že objevil něco mimořádného. Byl nejrychlejší na světě. Rozhodl se to vyzkoušet na konkrétním místě.

Vybral si svůj byt, který se nacházel ve vzdáleném městě, a zaměřil se na něj myslí. Sbíral veškerou svou sílu a energii a pak vyrazil. Běžel s neuvěřitelnou rychlostí, jeho nohy se zdály být jen rozmazaným pohybem.

Za necelý okamžik David překonal všechny vzdálenosti a ocitl se přímo ve svém bytě. Byl ohromen a zároveň nadšený z toho, co právě dokázal. Byl schopen pohybovat se tak rychle, že byl schopen překonat i největší vzdálenosti během okamžiku.

Stín Rychlosti Kde žijí příběhy. Začni objevovat