Kapitola 8: Setkání s temnotou

0 0 0
                                    

David se zastyděl a zarazil při pohledu na svého temného protějška v zrcadle. Jeho obličej měl téměř mrtvolně bledý odstín, a oči mu zářily modře jako chladný plamen. Byl to pohled do jeho vlastní temné duše.

Temné já ve zrcadle promluvilo: "Rád tě poznávám, Davide." Jeho hlas byl syčivý a chladný, plný nebezpečí a záhad. David cítil, jak ho silně přitahuje ta zlověstná existence, která ho v zrcadle představuje.

Bez váhání temné já v zrcadle prudce udeřilo do zrcadla a okamžitě se zdálo, že se obě postavy propojily. David se ocitl tváří v tvář svému temnému protějšku, přímo před sebou.

K jejich překvapení se žádný boj neodehrál. Temné já vůbec neprojevilo fyzickou agresi, jen se dívalo na Davida s temnou zvědavostí. Bylo to setkání dvou stran téže mince, dvou odlišných aspektů jednoho člověka.

David byl zmatený. Jak mohl mít toto temné já takovou moc a přítomnost? Co vlastně přesně znamená? Temné já však neodpovídalo na jeho otázky. Jen se usmálo s odstupem a zmizelo, jako by se rozplynulo do vzduchu.

David stojí sám před zrcadlem, přemýšlející o setkání s temnotou, která v něm přebývá. Zůstává mu mnoho otázek, ale jedna věc je jistá - jeho život se změnil navždy.

Stín Rychlosti Kde žijí příběhy. Začni objevovat