Kapitola 16: Kronika žije

1 0 0
                                    

David vešel do elegantní budovy, která sloužila jako sídlo novinářské společnosti Kronika žije. Byl nervózní, ale zároveň plný očekávání. Tato práce by mu mohla poskytnout nový smysl a příležitost využít své schopnosti a poznatky.

Po krátkém čekání byl David pozván do kanceláře šéfa společnosti. Šéf neuvolnil své jméno, což zahalilo jejich setkání do záhadného pláště. Oba muži se usadili naproti sobě a začali si povídat.

Šéf společnosti klade Davidovi klasické otázky ohledně jeho zkušeností a dovedností. Vypadá to jako běžný pohovor, ale pak přichází otázka, která Davida zaskočí: "Když jste byl na tom místě bez času a porazil jste temného padoucha, mohl byste se nám připojit?"

David zíral na svého potenciálního zaměstnavatele s údivem. Jak mohl vědět o tomto tajemství, o kterém vůbec nemluvil? Šéf se usmál a odpověděl na Davidovu otázku: "My jsme organizace, která bojuje proti temnotě a zlu z Vesmíru a Kosmosu. Vítejte, Speed Mane. Mé jméno je Lord Fénix."

David se ocitl v naprostém ohromení. Všechny ty výzvy, které překonal, všechny ztráty, které utrpěl, teď dostaly nový význam. Byl přijat mezi hrdiny, kteří se staví proti temnotě a ochraňují svět před zlem.

David, který se stává součástí organizace Kronika žije pod vedením Lorda Fénixe. Je připraven čelit novým dobrodružstvím, psát historii a bojovat za světlo a spravedlnost ve vesmíru.

Příběh Davida, od nešťastného muže s osudem změněným injekcí, až po hrdinského bojovníka proti temnotě, pokračuje dál. Jeho příběh se stal součástí Kroniky života a jeho jméno, Speed Man, bude zapsáno do dějin.

Stín Rychlosti Kde žijí příběhy. Začni objevovat