A mai nap délutánján hivatalosan is elballagtam a Palánta Általános Iskolából.
A tarisznyánk tartalmát Bius_Horan -nál már láthattátok, így azt nem mutatom be, inkább a személyes véleményemet, és ajándékaimat szeretném leírni.
Az elején még csak két picike lufival és egy csokorral indítottam, a végére meg egy nagy dínós valamivel és több kisebb ajándékkal értem haza.
Az egész ballagást nagyon élveztem, többször majdnem sírtam, aztán rájöttem, hogy édesanyám összekente mindenfélével az arcomat, szóval nem kéne lesírni. Majd otthon.
Íme a csodás csokrom és a két lufim. Ezekkel vonultam le az épület feléig, amikor a húgaim a kezembe nyomtak egy ilyet:
Valaki megmondaná ez micsoda? Sípol, dínós, hosszú, puha, és lehet vele fejbecsapni embereket. Nagyon jó érzés volt... Burgonya_book Bius_Horan a ti véleményetekre nem vagyok kíváncsi...
Ahogyan az is, amikor kiállhattam elmondani a beszédemet. Az elején kicsit izgultam, de aztán egy kicsit hadarva, de sikerült elmondanom. Éés sikeresen lezártam a tanévet is. Maga a szöveg nem volt teljesen kész, a felén nem volt ékezet, és az egyik részét nem is úgy mondtam ahogy megírtam, de itt van, olvashatjátok:Először is gratulálok az egész osztályomnak az elmúlt nyolc évben elért sikereinkért, es köszönöm, hogy ilyen összetartó közösséggé alakultunk a végére. A papírhajó hajtogatás is nagy ötlet volt, a terveink az osztálykirándulásokra, minden projekt amit megszerveztünk, egyre jobban segítette azt, hogy ilyen nehéz legyen búcsút venni egymástól.
Kívánom a jövőben végző osztályoknak, hogy nekik is legyen ilyen tartalmas, sikerekben teli nyolc évük. Üzenem mindenkinek, hogy becsüljétek meg ezt az iskolát, mert en iden jöttem rá a gimnáziumok látogatása közben, hogy mennyit is érnek a tanáraink, és az, hogy az iskolának ilyen lehetőségei vannak. A "félmilliós táblától" az udvaron át egészen a helyszínig, ez az iskola szerintem az egyik legjobb a környéken. És még akkor is ezt mondom, ha korábban sokat szidtam, vagy éppen nem szerettem ide járni. Mostmár egy fokkal tisztábban látom a helyzetet, es a Palántának köszönhetően több dolgot is megtanultam. most éppen nem a kémiai vegyjelekre gondolok, mint C6H12O6 amit egy életre megjegyeztem, Szücsi jóvoltából, hanem például arra, hogyan legyek elfogadóbb, türelmesebb a diáktársaimmal szemben, es tisztelettudóbb a tanáraimmal, amire a gimnáziumban nagy szükségem lesz. köszönöm szepen a tanáraiknak, hogy ilyen kitartóak voltak, még akkor is, amikor (most hadd idézzek patrónust, amit nem úgy kell érteni hogy elkezdek itt varázsolni) hanem Szücsi szállóigévé vált szókapcsolatot szeretném használni, mint a "disznofuluek" amikor ilyen disznofulu modon nem szoltunk, hogy nincs bent tanar az oran... addig kuzdottetek, amig el nem ertuk a celjainkat. es nektek tanaroknak pont ez volt a celotok.
emlekszem, ev elejen meg mindenki nagyon varta az ev veget, a nyari szunetet, az uj osztalyat, de amikor mar csak par het/nap volt hatra, akkor dobbentunk ra igazan, hogy mit is ert nekunk ez az egyutt toltott ido.
a vegere meg annyit fuznek hozza, hogy azt gondoltam, az elso napok a legnehezebbek. tevedtem. az utolsok azok.
koszonok szepen minden egyes napot amit itt tolthettem, es kellemes nyari szunetet kivanok minden jelenlevonek!
ezennel a 2022-23-mas tanevet lezarom.
🥲Majd kivonultunk az udvarról, később felmentünk a terembe elbúcsúzni egymástól, volt egy kis pezsgőzés, kis sütizés, és pakolás után végleg elköszöntünk egymástól, és mentünk haza.
A keresztszüleimtől egy polipos charmot kaptam az egyik karkötőmre, iszonyatosan aranyos, nagyszüleimtől pedig egy papírt, amiben az állt, hogy fizetik nekem az első FIE pengémet. Továbbá kaptam még egy virágcsokrot, egy golyó Lindt csokit, és azt hiszem ennyi. Én ezeket is megkönnyeztem, azóta lefolyt a szempillaspirál, mivel elfelejtettem, hogy van rajtam...
:)És itt látható a korlátdíszünk: ⬇️
Hiányozni fog mindenki! Szerintem szerencsém volt tagnak lenni a világ egyik legjobb osztályában. Köszönök mindent!
YOU ARE READING
✨Életem random pillanatai✨
HumorEbben a könyvecskében életem egy-egy random pillanatát olvashatjátok. Amit találhatsz itt: •vicces dolgok •életem a gimiben (és az általános végén) •még több vicces dolog •tapasztalataim, tanácsaim Ajánlott olvasni, de csak saját felelősségre! A...