Időjárás

13 4 3
                                    

Tőlem kicsit szokatlan - komolyabb téma következik, hiszen totálisan elegem van az időjárásból.

Múlthét szombaton este 11-kor értem haza, addig kültéri programon voltam. Rövidnadrágban és rövidujjúban melegem volt egészen este nyolcig, utána pont kellemes volt. Épp mondtam anyukámnak, hogy ezt az esti időt napközben elviselném még pár hétig.

Hét elején már olvastam, hogy le fog hűlni az idő, de a hétfő-keddi időjárásból kiindulva erre nem számítottam. Vékony hosszúnadrágban és reggelente pulcsiban indultam el otthonról, és amikor este kilenc körül általában hazaestem, akkor is tökéletes volt ez a ruha.

Csütörtökön Emma hosszúujjúban, pulcsiban és kabátban indult el iskolába. 10 perc séta alatt totálisan átfagytam, a levegő is nyirkos volt, de én gondoltam, délutánra jobb lesz.
Funfact: nem lett, ugyanolyan hideg volt, amikor edzésre mentem. Este öcsémmel viccelődtünk, hogy miért van ilyen fagy, mindjárt havazik is. Valami nedves esőszerű izé is esett közben, csak hogy nekünk jó legyen.

Pénteken két nadrágban, felül ugyanilyen rétegződésben indultam útnak, de bónusz ajándék volt a szemerkélő eső reggel. Az első óra kezdetével kezdett el iszonyat erővel szakadni az eső, azt hittem, mire végzünk délután három körül, majd eláll.

Vicces gondolat ismét: Nem állt el, sőt, jobban rákezdett. Ömlött az eső, a legközelebbi troli 15 perc múlva jött volna, így gondoltam, majd gyalog megoldom. Egyik barátnőmmel átugrottunk a szemközti Prímába kis ingyen zsömléért, meg kávés Cerbonáért. 2 perc volt az út, de mi rongyosra áztunk, az edzőstáskám és a tesicuccom tocsogott a víztől.
Mire átértem edzésre (képzeljetek el egy eredetileg 10-15 perces utat, amit rohanva, 8 perc alatt tettem meg) a hajamból, mindhárom táskámból, a ruháimból, és a cipőmből is csavarni lehetett a vizet. Az öltözőben fűtés (remélem csak még) nincs, így edzésig azt hittem megfagyok. Próbáltam szárítani a ruháimat, szerencsémre az edzőscuccom annyira nem lett vizes, de csak azért, mert az ultraszuper zsömlém alatt volt, ami csontszáraz maradt.

Mire akarok ezzel kilyukadni? Egy hete 25-30, hét elején még 20-25 fok volt. Majd egyetlen nap alatt jött egy 15 fokos lehűlés, és plusz 5 és 15 fok között ingadozik a hőmérséklet. Szerintem ez nem teljesen normális, főleg, hogy 3 napja megállás nélkül esik és fúj a szél.

Biztos vagytok páran, akik ismeritek a Ne érints/Shatter Me c. regénysorozatot, amiben - ugyan csak teljesen mellékesen - de többször meg van említve az, hogy a klímával milyen jellegű probléma van.
[aki nem ismeri, annak tájékoztató jelleggel leírom, hogy a jövőben játszódik, Észak-Amerikában, és állandó fagy van, havazik, esik, egyszóval nagyon rossz idő van]
Tudom, nem teljesen valóságos, és nem is Észak-Amerikában élünk, de nagyon kiakaszt az, hogy szeptember közepén novemberi időjárás van országszerte, és ahogyan én néztem, nem írnak melegebbet a következő hétre sem.

Ti mit gondoltok erről? Szerintetek csak hirtelen jött hidegfront, és "majd hamar elmegy" vagy ennek tényleg köze lehet ahhoz, hogy ilyen mértékben rontjuk a levegőt és a Föld egész klímáját? (Az üvegházhatásról, ózonrétegről és hasonló földrajzos csodákról külön nem is beszélve)

•ajándék Micimackó, legyen szép napotok!•

•ajándék Micimackó, legyen szép napotok!•

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 15 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

✨Életem random pillanatai✨Donde viven las historias. Descúbrelo ahora