Osztályom-pontozás

24 10 2
                                    

Mivel unatkozom, úgy döntöttem, hogy pontozom az osztályomat az osztálykiránduláson.

Á.Bálint; 10/9-Nagyon rendes volt, és a kérdéseknél is őszinte

Lóri: 10/7-Ismét nyomult, de attól még rendes, viszont a kérdéseknél nem volt őszinte.

Lili: 10/9-Szegény betegen jött el, ami nem feltétlen volt jó neki, és sokszor fájt is a feje, ami miatt egyszer-kétszer viselkedett furán, de megbocsátottunk neki.

Zita: 10/9-Az agresszivitásából nem igazán vett vissza, de attól még kedves volt amikor igyekezett.

Madi: 10/3-Arra a twistelésre örökké emlékezni fogok szerintem...

Míra: 10/2-Hallottam, ahogy Zitának mond kb. két mondatot, de amúgy nem tett sokat hozzá ehhez a kiránduláshoz sem

Boti: 10/8-Ő is mindig Botond marad, de a kiránduláson rendes volt.

Zsófi: 10/9-Olyan volt mint mindig.

Fanni: 10/6-Sokat vihogott hangosan és idegesítően, de ettől függetlenül nem volt olyan Fannis. Szóval nem hisztizett olyan sokat.

Tomi: 10/9-Őszinte volt, és végre nem azt az arcát mutatta amit az iskolában szokott.

Timi: 10/10-Timtim olyan Timtimes volt, ami olyan Timtimes hogy már nagyon.
Life_finds_a_way bocsi, tényleg nagyon hiányozni fogsz, és sajnálom, hogy ennyit szenvedtél a kétnaposon!

Bius: 10/10-Jajj hát Biuskám is rendkívülien hozta a formáját... Nincsenek rá szavak, hogy mennyire "jól viselkedtél"😂😂😂
NAGYON FOGSZ HIÁNYOZNIII!!!!

Luca: 10/9-Fannival volt végig, és nem volt benne minden buliban, de a szokásoshoz képest rendes volt.

Csilla: 10/10-Ha kibeszéltek valakit, azt velünk tették, ami vicces volt, és végre nem rossz érzés.

Lotti: 10/10-ugyanez vonatkozik rá is, mint Csillára.

Zsila: 10/9-Nem igazán tudok róla mit mondani, de ő hozta az éjféli borzalmas Spar-os üdítőt...😂

Hiányozni fogtok!!!!

✨Életem random pillanatai✨حيث تعيش القصص. اكتشف الآن