------
Selamlar bebeklerimmmm..Yeni bir kurguyla karşınızdayım :)
Kısa bir süre önce tamamladığım "Vişne" kitabım, size yüzlerce kez söylediğim gibi yıllarca önce kurguladığım bir şeydi, yani başı, sonu her şeyi belliydi ve öyle başlamıştım yazmaya. Ama bu hikayemi yeni kurgulamaya başladım ve biraz zor olacağını düşünüyorum. Umarım başarabilirim..
Lafı uzatmadan tanıtıma geçelim 💛
------
------Aranızda Elraenn'i tanıyanlar var mı?
Hani şu meşhur Twitch yayıncısı "Tuğkan Gönültaş"...
Eğer bu ismi tanıyorsanız veya daha önce yayınlarının kesitlerine denk geldiyseniz "Limon taktiğini" kesin biliyorsunuzdur.
Elraenn bir yayınında, kendisine yöneltilen "Kızlarla konuşmaya nasıl başlarız?" sorusuna değişik bir cevap veriyor ve bu cevap internette viral oluyor, hatta çoğu kişi tarafından deneniyor.
Merak edenler içinse mevzu kısaca şu:
Birine ilk mesajı atarken sıradan bir şekilde "Selam, naber?" yazmak yerine limon emojisi at, karşıdakinin kafasını karıştır ve dikkatini çek. Böylece konuşma başlasın..Peki sizce bu taktik işe yarar mı?
Bunu Gözde'nin hikayesiyle hep birlikte öğrenmeye var mısınız?
Bakalım İnternette öylesine söylenmiş bir söz, öylesine yayılan bir taktik, genç bir kızın ve de bir delikanlının hayatını ne kadar değiştirebilir..
*****
~ Yazılanlar gerçekten saçma ve komik olmasının yanı sıra iğrençti de ama yine de okumaktan vazgeçmeyerek aşağı kaydırdım sayfayı.
Gördüğüm şey kaşlarımı çatmama sebep olurken "Bir de şuna bakın kızlar!" dedim kafa karışıklığıyla. "Birisi sadece limon emojisi atmış!"
Burcu saçlarını savurup merakla bana döndüğünde "Limon mu?" dedi gülerek. "Ne alaka be?"
Bende anlam veremediğim için yalnızca omuz silktim.
Alev atanı görmüştüm. Kalp atanı, nazar boncuğu atanı.. 3 paragraf yazı yazanı bile görmüştüm ama limon neydi Allah aşkına? ~
------
------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Taktiği | Yarı Texting
ChickLitHoşunuza giden biriyle sohbet başlatmak için en mükemmel taktik nedir sizce? Hikayesine alev atmak mı? Ya da mantıklı bir şekilde "Selam" yazmak? Biraz daha çılgınlaşalım, beklemediği bir şekilde ona iltifat etmek mi yoksa?? "Pardon bakar mısınız? P...