------
Selamlarrr bebeklerim..Keyifli okumalar <3
------
------Bölüm 11: İş Görüşmesi
O gece, hem iş görüşmesine gideceğim, hem de Mete'yle buluşacağım için deli gibi heyecanlıydım ve çok çaba sarf ettim uyuyabilmek için.
Bir sağa, bir sola döndüm, milyon tane şey düşündüm yarınla ilgili..
Nihayetinde uyumayı başardığımda ise sabaha kadar hiç uyanmadım.
Saat 8 gibi, alarmımın sesiyle gözlerimi araladığımda almam gereken uykuyu almış olmanın huzuruyla kalktım yatağımdan.
İlk işim lavaboya yönelip elimi yüzümü yıkamak oldu.
Orada işimi bitirdiğimde ise mutfağa yönelip basit bir kahvaltı hazırlamaya başladım kendime.
Ekmek kızarttım, peynir çıkardım, domates dilimledim falan filan..
Masaya geçip kahvaltımı yaptığım saniyeye kadar her şey normaldi ama, sandalyeye oturduğum an bir eksiklik hissetmeye başladım.
Sanırım, telefonumdu.. Daha doğrusu, Mete. Ona ufak bir günaydın mesajı atsam fena olmazdı..
Bu düşünceyle birlikte odama koşup telefonumu aldıktan sonra tekrar kahvaltıma döndüm ve Mete'ye "ufak" bir mesaj yazıp devam ettim yemeye.
Siz: Günaaydııııınnnnnnnn ❤️
Daha önce söylediğim gibi, ben gece uyumadan önce telefona bakmaz, sabah gözümü telefonla açmazdım normalde.
Çünkü bana göre sağlıksız şeylerdi bunlar..
Ama Mete hayatıma girdiğinden beri bu kuralları çiğneme gereği duyuyordum maalesef.
Ne bileyim, ona bir günaydın veya iyi geceler demek istiyordum. Ne yaptığını sormak, uyuyup uyumadığını bilmek..
Saçmaydı aslında. Beni ilgilendirmiyordu sonuçta ama bilmek istiyordum işte.
Zihnimde bu düşüncelerle birlikte kahvaltımı bitirdiğim sırada telefonuma gelen mesajla kendime gelip ekrana baktım.
Metehan: Günaydıınnnn güzelimm ❤️
Metehan: Erkenciyiz
Metehan: Yoksa bugün önemli bir işin falan mı var..?
Mesela, bu mesaj başka birinden gelse, "Sanki bilmiyor dangalak.." falan derdim içimden.
Ama mesajı yazan Mete'ydi işte. O yazınca komikti, tatlıydı..
Siz: ımm bir düşünelim
Siz: sanırım evet
Siz: iş görüşmem var da 💅🏻
Metehan: ımm başka?
Siz: başka bir şey yok
Metehan: randevu defterine iyi bak, belki bugün tatlı ve romantik biriyle bir buluşman vardır
Siz: aa evetttt, baktım şimdi
Siz: kendini öven bir şapşalla randevum varmış, haklısın
Metehan: 😐
Siz: qmsknqakkwlsnwlskw
Metehan: şuan trip atıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Limon Taktiği | Yarı Texting
ChickLitHoşunuza giden biriyle sohbet başlatmak için en mükemmel taktik nedir sizce? Hikayesine alev atmak mı? Ya da mantıklı bir şekilde "Selam" yazmak? Biraz daha çılgınlaşalım, beklemediği bir şekilde ona iltifat etmek mi yoksa?? "Pardon bakar mısınız? P...