Öncelikle kitaba başlamadan önce söylemek istiyorum ki bazı okuyucuları rahatsız edecek içerikler olabilir. Yaş farkı, Angst, Küfür, manipülasyon, fiziksel-duygusal istismar ve diğer yetişkin içerikler bulunduracak. Lütfen rahatsız olmayacaksanız okuyun ben uyarıyı yapmış olayım
Umarım beğenirsiniz iyi okumalar :)
---------------
Andy'den
Hava kararmak üzereydi, arabanın içinde ise muazzam bir sessizlik vardı, Jacob tek kelime etmeden geçtiğimiz yerleri izliyordu. Bir yandan yola bir yandan da ona bakmaya çalışıyordum. Bir şey söyleyip söylememek arasında kaldım. Laurie ile boşanmamız onun için sürpriz değildi ama bundan olabildiğince az etkilenmesi için elimden geleni yapmak istiyordum.
"İyi misin oğlum?" dedim sessizliği bozarak.
Geçiştirici bir evet cevabı alacağımdan emindim ve öyle de oldu. Başını bir iki saniyeliğine bana çevirip "evet" dedi
"Okul nasıldı, alışabildin mi?"
"Evet aslında... Ben de sana sormak istiyordum okuldan birkaç kişi bu akşam dışarı davet ettiler"
"Şimdiden mi?"
Bu kadar hızlı arkadaş bulması Jacob için yeni bir durumdu. Normalde konuşkan bir çocuk değildi.
"Eğer istersen hayır diyebilirim" dedi
"Hayır istiyorsan gidebilirsin sadece benimle Reed'lere gelirsin diye düşünmüştüm. Frank bu akşam yemeğe davet etti"
"Frank... Onu hiç görmüş müydüm?"
"Hayır ama belki resimlerden hatırlarsın. Ben gençken daha yakındık"
Babamın hapiste olduğunu bilen tek kişi Frank'di. On beş senelik eski karım dahil herkese babamın ben küçükken öldüğünü söylemiştim. Hayatımda ondan hiçbir iz kalsın istemedim. Frank ve birkaç sene önce vefat eden babası ise bana hep yardımcı oldular. Benden birkaç yaş büyüktü ama yakın arkadaştık. Laurie ile evlenip taşındıktan sonra o kadar görüşememiştik.
"Peki ben Nick'e gelemeyeceğimi söyleyeyim" dedi ve telefonunu açtı
"Sorun değil Jake, istersen arkadaşlarınla takılabilirsin ben tek başıma giderim"
"Gerçekten mi?" Sesindeki ani sevinç gülmeme neden oldu
"Evet gerçekten... Başka bir gün beraber gideriz olur mu?"
"Tamam teşekkür ederim baba"
Ona bakıp gülümsedim. Birkaç dakika sonra istediği kafenin önünde onu bıraktım. Arkadaşları oradaydı ve onların yanında gayet mutlu olduğunu görünce arabayı tekrar çalıştırdım ve Reed'lerin evine doğru yola çıktım. Uzun zaman sonra Frank'i görmek güzel olacaktı.
Zili çaldım, kısa bir süre sonra yüzünde kocaman gülümseme ile bekleyen kadın kapıyı açtı
"Andy... Seni görmek çok güzel"
Aynı sevinçle karşılık vererek elimdeki çiçekleri uzattım
"Merhaba Addie... Harika gözüküyorsun"
"Teşekkür ederim tatlım çok naziksin, hadi içeri geçelim"
Sırtıma dokunup beni bahçeye doğru yönlendirdi. Frank beni görünce ayağa kalktı.
"Düşündüğümden daha da yaşlanmışsın Barber" diye dalga geçti
"Bu cümleyi benim kurmam gerekirdi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young and Beautiful | Andy Barber | Türkçe +18 / ASKIYA ALINDI
FanfictionHayatını mükemmelliyetçi ailesinin beklentilerini karşılayarak geçirmeye çalışan Gwen Reed, Andy Barber ile tanıştıktan sonra kontrolü tamamen kaybedeceğinden habersizdir. Ya hayatının aşkını bulacaktı ya da en büyük pişmanlığını yaşayacaktı. ~ Will...