Bu bölüm Gwen'in biraz karakterinin dışına çıktığını göreceğiz 🫢
Ve eğer diğer bölümü de bitirebilirsem bu akşam yayınlayacağım
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen <3
-----------------------------------------------------------
And I tried to hold these secrets inside me
My mind's like a deadly disease2 yıl önce
Gwen'denYağmur artmaya başladığında Sweatshirt'ün şapkası ile başımı örtüp yürümeye devam ettim. Uzun zaman sonra hava ilk defa bu kadar kasvetliydi.
Arkamdan gelip yavaşlayan siyah arabayı farketmeme rağmen durmadım. Yanıma yaklaştığında arabanın arka camı açıldı
"Guinevere" Olivia sıcakkanlı bir ses tonuyla ismimi söyledi. Adımlarımı bozmadan devam ederken arabada yanımda yavaşça ilerliyordu "Tatlım sırılsıklam olacaksın hadi içeri gel"
"Hayır teşekkürler yürüyeceğim Liv"
"Emin misin? Hem konuşmak için bir fırsat bulmuş olurduk"
"Bizim konuşacak bir şeyimiz olduğunu sanmıyorum"
"Ben buna katılmıyorum" dedi. Az önceki samimi sesinden eser kalmamıştı. Duraksayıp ona döndüğümde zorlama bir gülümseme ile bana bakıp binmem için kapıyı açtı
"Atla"
Binmem için yana kaydı, hiçbir şey yapmadan yerimde durdum.
"Çocukluk yapma artık. Hadi bin"
Tereddüt ederek içeri geçip arkamdan kapıyı kapattım. Ben biner binmez şoför hızlıca hareket etti
"Ne istiyorsun Liv?"
"Çaldığın şeyi istiyorum"
"Ve o da?" Diye sordum ona masum bir bakış atarak. İfademi yorumlamaya çalışırken önce kaşlarını çattı ve küçümser bir gülümseme ile baktı
"Senin hard disk'i aldığını farkettiğimde doğruca babana gidebilirdim. Onu buraya gönderebilirdim ama yapmadım neden biliyor musun?" Benden cevap alamayınca devam etti "İkinizin bu özel bağını bozmak istemedim"
"Özel bağ" diye söylediklerini tekrarlayıp alaycı bir şekilde güldüm
"Bu işi kız kıza halledelim olur mu? Bana ait olanı geri ver ve hiç olmamış gibi yapalım"
"Hayır"
Kısa cevabımın onun nezaketinin sonunu getirmek üzere olduğunu hissediyordum.
"Gwen bunu neden yapıyorsun bilmiyorum ama sadece babanın başını yakmazsın"
"Doğru senin başın da yanar. Ama ben bunu niye umursayayım? Babamla ikiniz suç işlediniz. Size güvenip sizinle birlikte çalışan insanları dolandırıyorsunuz"
"Onlara zarar vermiyoruz aksine işlerine yardımcı oluyoruz... Ve kendi işimizi koruyoruz"
"Güzel mahkemede de bu konuşmanı yapman için sabırsızlanıyorum" dedim umursamazca "Eğer bittiyse inmek istiyorum"
"O şirkette senin de soy ismin yazıyor. Baban bir gün bunları sana bırakmak için çalışıyor ve sen onu ihbar mı edeceksin gerçekten?"
"Bunların hiçbirini ben istemedim Olivia. Soy ismimi, ailemi hiçbirini ben seçmedim."
"Ama sırf sen umursamayı bıraktın diye ben hapse gitmeyeceğim. O yüzden hard disk'i bana ver yoksa-"
"Bana hiçbir şey yapamazsın boş tehditlerle uğraşma"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young and Beautiful | Andy Barber | Türkçe +18 / ASKIYA ALINDI
FanficHayatını mükemmelliyetçi ailesinin beklentilerini karşılayarak geçirmeye çalışan Gwen Reed, Andy Barber ile tanıştıktan sonra kontrolü tamamen kaybedeceğinden habersizdir. Ya hayatının aşkını bulacaktı ya da en büyük pişmanlığını yaşayacaktı. ~ Will...