• • • • • 𝐿𝑙𝑜𝑦𝑑 𝑥 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟(𝑛𝑜 𝑠𝑚𝑢𝑡) • • • • •
○ Y/N ağzından
Kristal kralı yendikten sonra hepimiz temel güçlerimizi kaybetmiştik. Ekibimiz bu yüzden içine kapanmıştı. Özellikle Lloyd kristal kraldan sonra gelecek kötülüklere karşı nasıl savunacagi hakkında kararsızdı ve endiseliydi. Lloyd ile 2 yıldır çıkıyorduk ve ben onu böyle gördükçe çok üzülüyordum bir şekilde onu rahatlatmak istiyordum. Ama ilişki konusunda çokta tecrubesizdim nasıl yapacağım konusunda kararsizdim.
Bunları sabahın köründe uyanıp tavana bakarak düşündükten sonra kainin bağırışları yüzünden yataktan kalkmak zorunda kaldım. Üstüme tişört esofman geçirdikten sonra oturma odasına gittimki.. Kai her zamanki gibi cole ile video oyunu oynuyordu. Orada jay olmamasına şaşırdım.Mutfaga baktığımda ise (oturma odası ile mutfağı birleşik düşünün:>) Zane orada kahvaltı hazırlıyordu Zane'nin yanına gittim ve sordum;
Y/N: Günaydın zane, diğer üç arkadaş nerede acaba?
Zane:Jay hm, o nya ile dışarıda kahvaltı etmek istedi, Lloyd ise odasından çıkmak istemiyor.
Zane bu son cümleyi söylerken pek hevesli görünmüyordu.Belli ki dostu için endiseleniyordu. Zane'i desteklemek amaçlı metalik omzuna elimi koydum.
Y/N: Merak etme zane , bende lloyd icin endişeliyim ama o ne yaptığını biliyordur diye umuyorum.
Zane: Doğrusu hesaplamalarım tam tersini söylüyor, ama destek için teşekkürler y/n.
Zane bana samimi bir şekilde gülümsedi. Bu tebessüm çok bulasiciydi.Bu güzel dosthane anı ise kai ve anırmaları bozdu.
Kai: HEY BU HAKSIZLIK COLE! O ZOMBILERIN HEPSINI BEN OLDURDUM!
Ellerinde bir ateş çıkarmak istedi amaa.. sanırım temel güçlerinin bir süreliğine gittiğini unuttu.
Cole ise kocaman siritti ve dediki;
Cole:Oyun bana ödülü vermek istedi dostum hadi ama! Bu kadar kıskanma beni!
Ellerini kafasında birlestirdi ve bacaklarını masaya koydu.Kai'yi sinir etmek onun aşırı hoşuna gidiyordu belliki.Tam tamına bir saniye sonra kanepede bir amerikan güreşi başladı. Yapmacık bir öksürük sesiyle onların durup bana bakmalarini sağladım.Ikiside neyi ima ettiğimi anlamış bulunmaktaki bana aptal aptal sırıtarak baktılar. İçimi çektim ve zane kahvaltı konusunda yardımcı oldum.
𝑌𝑎𝑟𝚤𝑚 𝑠𝑎𝑎𝑡 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎⋆⁺₊⋆ ☾ ⋆⁺₊⋆ ☁︎
Kahvaltı hazırdı ve sadece masada Lloyd yoktu.Onu çağırmak için gönüllü olarak odasına ben gittim.
Odasına giderken fazla heyecanlandım ve kızardım. O şuan kendini kötü hissediyordu ve bayada sinirliydi.Herkese patliyordu ve ben şahsen bana bağırmasini istemedim çünkü dün jay'e bir yatak başlığı fırlattı. EHHH evet şaka yapmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninjago Oneshots( Bazen Smut)
Teen FictionBurada kafama göre yazicam istekleriniz varsa yeni kitabıma yazabilirsiniz:3