Kai x reader
Y/N bütün gün akşam saat 19.00'ı büyük bir heyecanla bekledi. 1 saat kala kız odasında dolabını alt üst ediyordu. En sonunda erkek arkadaşının en sevdiği renk olan kırmızı bir elbise giymeye karar verdi.(
(Ceketi isterseniz kullanmayabilirsiniz veya kısa hayal edebilirsiniz💗)
Kız elbiseyi giydiğinde vücut hatları çok güzel ortaya çıkmıştı. Erkek arkadaşının beğeneceğinden emin olduktan sonra saçını ve makyajını yaptı.
(Saçı ve makyajı istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz. Benim saç'a önerim bel'e kadar uzun düz saç.)
Kız kendini hazır hissettikten sonra kombinini tamamlayan (istediğiniz renk) çantasını aldı. Evden sonunda çıkabilen Y/n kapının önünde siyah arabasına yaslanmış, güzel bir takım elbise giymiş ve elinde bir buket kırmızı karanfille( zevkinize göre değiştirebilirsiniz💗) onu bekleyen kai'yi fark etti.
Kai kızın geldiğini fark edince hafifçe kaşlarını kaldırdı. Kai kızı hiç utanmadan gözleri ile süzdü. Gözlerini kızdan alamıyordu. Özellikle zaafı olan kırmızı'nın hafif soluk koyu tonunda bir elbise giymesi onu fazlasıyla büyülemişti. Vücut hatlarına hayran kalmıştı. Kendi Kendine fısıldadı;
'İyiki bu kadar güzel bir kıza sahibim'Sonunda kai kıza yaklaştı.
"Sonunda gelebildin bebeğim. Seni görmeyi sabırsızlıkla bekliyordum."Y/n kai'nin dudaklarına kısa bir öpücük bıraktı.
"Özür dilerim kai biraz geç kaldım.." (evet aynen biraz ☺️)Kai Y/n'nin elini tuttu arabaya yönlendirdi.
" Nasılsın bebeğim? Görüşmeyeli çok oldu."Y/n kai'nin elini biraz daha sıkı kavradı. Sanki hiç bırakmak istemiyor gibiydi.
"Ah evet. Tasarladığım elbiseler beğenildi ve patronunun beni terfi etti."Kai arabanın kapısını oturmam için açtı.
"Tebrik ederim bebeğim. Şimdi gel seni ödüllendirelim~."
Y/n kıkırdadı ve ön koltuğa geçti. Kai kapıyı kapattığından emin oldu ve şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninjago Oneshots( Bazen Smut)
Dla nastolatkówBurada kafama göre yazicam istekleriniz varsa yeni kitabıma yazabilirsiniz:3