Zane x Reader
Bu kurguda zane'in insan formunda olduğunu hayal edelim arkadaşlar.
H/C:Hair color
E/C:Eyes color
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -H/C saçlı kız yatağında uzanıyordu.Sanki değerli bir mücevhermiş gibi parlayan E/C gözleri kızarmış aynı zamanda şişmişti.Kız neden mi ağlıyordu? Çünkü o kız ailesini tamamen kaybetmişti.Arkadaşları ne kadar denesede hiçbir şekilde sakinleşmemiş, isyan etmişti.
Günler gelip geçsede asla kendini affetmemiş , tabii Ailesini yok eden varlığıda.Onları koruyamadım diye isyanlarına devam etmiş. Bu ıstırap , bu acı hem onu hemde onu önemseyen arkadaşlarını mahvetmişti.Özellikle ona karşı duyguları olan zane'i.
...
Yine o günlerden birinde kız odasından çıkmıyordu. Artık o kadar ağlamıyordu, ama içinde yangınlar alevleniyordu.Birkaç kez Nya ve Lloyd onunla konuşmayı denediler. Hatta bugün bile denediler. Ama kızın ruh halinde yine bir değişiklik yoktu aksine , Ruhu dahada öfkeliydi.
Lloyd'un denemesi başarısız olunca kapıyı Nya nazikçe Nya tıkladı. "Y/n, orada mısın? İstersen bizimle konuşabilirsin." Y/n elbette onlara hangi saçmalığı anlatsa dinleyeceklerini biliyordu. Ama Y/n cahilliğin ve ıstırabın etkisiyle Nyayı reddeti."Hayır Nya. İstemiyorum." Nya daha fazla onu zorlamak istemedi. Kızın biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu düşündüler.
Normalde sabırlı olan Zane ise , sevdiği kız konu olunca hiçbir şekilde sabredemiyordu.Onu eskisi gibi neşeli görmek istiyordu.Sevdiği kız acıdan yıprandığı sürece zame'de yıpranıyordu.
Nya oturma odasına geldiğinde herkes ona cevap isteyen gözlerle baktı."Maalesef çocuklar, hala konuşmak istemiyor."
Zane sesli bir iç çekti. Daha ne kadar devam edecekti böyle? Zordu biliyordu , ama onun yalnız acı çekmesine göz yumamıyordu. Hani biz birimiz acı çekerse hepberaber o acıyı paylaşacaktık?Zane ayağa kalktı ve oturma odasının kapısına yöneldi." Zane nereye böyle?" Jay nereye gittiğini tahmin edebiliyordu ama emin olmak istedi." Gidip Y/n ile konuşacağım" Zane hızlı adımlarla Y/n'nin odasına yöneldi.Jay ne yapacağını anladığı an hemen zane'in peşinden koştu. "Zane! Yalnız kalmaya ihtiyacı var!" Zane'i yakalayıp kolunu tuttu. "Jay ondan hoşlandığımı biliyorsun. Acı çekmesine göz yumamıyorum anlıyormusun!" Öfkeli sesiyle tısladı. Bu öfke aslında hüznünün farklı bir yansımasıydı. Kolunu jayden kurtardı ve bahçeye çıktı.
Zane manastırın etrafında dolaşarak Y/n'nin odasına denk gelen camı buldu. Y/n odasını havalandırmak için camı açmıştı. Zane camdan sessizce Y/n'nin odasına girmeden önce müsait olup olmadığına baktı. Sessizce perdeyi açtı ve odayı görebildi. Y/n pencereye sırtı dönük yatağa oturmuş. Kendi kendine konuşuyordu. Zane biraz onu dinlemeye karar verdi.
" *sigh* Neden ben? Zaten çok acı çekmedimmi? Neden bana izin vermiyorsun birazcık güleyim? Baba neden eskisi gibi beni teselli etmiyorsun? Anne neden eskisi gibi bana sıkı sıkı sarılmıyorsun? Abi neden eskisi gibi video oyunu oynamaya çağırmıyorsun? Peki Zane? Neden yanıma gelmiyorsun? Neden beni iyi hissettirmeyi bıraktın?Konuşmak istediğim tek kişi sensin.."
Zane bu sözlerden sonra kendine gelemedi? Yoksa sevdiği kız duygularına karşılıkmı veriyordu? Bunların yanı sıra suçlulukta hissediyordu. Y/n kendini odasına kapattığından beri sadece nya ve lloyd onunla konuşmaya çalıştı.
Zane hiç düşünmeden pencereden Y/n'nin odasına girdi." Y/n ben buradayım. Seni iyi hissettirmek için.
Y/n arkasını döndü.Zane onun sulu gözlerini görünce kendini kötü hissetti. Y/n ayağa kalktı ve zane'nin yanına koştu , ona sarıldı , kafasını göğsüne yasladı. Zane ne yapacağını şaşırdı. Sevdiği kızı sonunda koruyabilirdi , onun göğüslerinde güvendeydi.
Zane kıza karşılık verdi ve beline kollarını doladı. Kızın nefesi kesildi. Zane bunu hissedince kendi kendine gülümsedi. Y/N zane'i yatağa çekti. Oturdular ve sıkı sıkı sarıldılar.
"Zane teselli et beni lütfen." Zane bu ricayı istesede reddedemezdi. Sevdiğe karşı savunmasızdı." Tabiki Y/N sadece istemen yeterli."
Y/n ona içini döktü ve Zane ile acısını paylaştı. Zane hiç kesmeden onu güzelce dinledi ve teselli etti. Bu süreç boyunca Y/n kafasını zane'in göğsünden ayırmadı.Sanki onun için yaratılmış gibiydi. Kafasını kaldırmak dahi istemiyordu. Zane ise ellerini belinden asla çekmemek , sonsuza kadar ona sarılmak istiyordu.
Y/N acısını paylaşınca baya rahatlamıştı."Teşekkürler zane.. iyiki varsın." Zane bu sözlerden etkilendi."Her zaman y/n sadece bana söylemen yeterdi." Zane kendini hazır hissedince itiraf etti."Y/n sana önemli bşrşey söylemem gerekiyor." Y/n kafasını hafifçe göğsünden kaldırdı ve E/C gözleri buz mavisi gözlerle buluştu."Y/n ben senden H-hoşlanıyorum." Y/n dondu kaldı. Duygularına karşılık mı veriyordu? Y/n cevap yerine yavaşça dudaklarına dokundu.Zane ağzına hırıldadı ve kontrolü eline aldı. Dudaklarını yaladı ve izin istedi.Y/n tabiki ağzını keşfetmesine izin verdi. Y/n nefessiz kalınca zane geri çekildi ve şu sözcükleri fısıldadı. " seni çok seviyorum y/n" Y/n buna karşı olarak zane'in yüzünü avuçladı. "Bende seni seviyoru-
Jay camın önünde cole ile çığlık attılar " ÖPÜŞTÜLER!" Lloyd ve nya ise alkış yaptılar. Zane ve y/n birbirlerine baktılar ve gülüştüler. Artık bir yarı nindroid ve bir insanın ruhu yüzlerce düğüm ile bağlanmıştı
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Artık oneshotsları biraz kısa yazacağım çünkü şu yeni çıkardığım kitabıma fazla kelimelik bölümler yazmak istiyorum.
Umarım okurken keyif alırsınız yoğurtlu ıspanaklarım 😋🤍
Şimdi teyzemin yaptığı bal gibi sarmalardan yemeye gidiyorum.
Kelime sayısı : 773
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ninjago Oneshots( Bazen Smut)
Teen FictionBurada kafama göre yazicam istekleriniz varsa yeni kitabıma yazabilirsiniz:3