Cole x Y/N (Smut)

224 9 8
                                    

Bu bölümü gec yayınlayacağım çünkü wattpad sabahtan beri bölümü yayinlamiyor.

İyi okumalar ♡♡

                                                   Cole x Y/N

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                   Cole x Y/N

Odamda otururken birden odamın kapısı büyük bir gürültüyle açılınca soka uğradım.

-Ne oluyor Lan??!!

Kapıda Nya durmuş ve bana bağırarak şöyle dedi

-Doğrulukmu cesaretlikmi oynayacagiz ve sende oynuyorsun!.

-Öyle birsey ne zaman söyledim??

-Senin söylemene gerek yok!

Nya elimi tuttu ve beni odasına sürükledi.

-Aminakoyim oynamak istemiyorumki ben!!

-Ben oynayacaksın dediysem oynayacaksın!

Odasına geldiğimizde etrafıma bir baktım. Jay ve kai dans ediyordu kavuşamayan ciftler işte(!).Zane ise pixal ile sohbet ediyordu.Lloyd ve cole ise beraber çikolata kaplamalı badem çikolata yiyordular.Deliler gibi aşık olduğum cole'a bakarken nya bana dirsek attı.

-Seni buraya getirme sebebim bu!Birbirinize acilmanizi sağlayacağım!!!

-Kapa çeneni.

Nya sadece güldü ve beni sürükledi.

Nya otoriter bir sesle

-Evet Arkadaşım y/n cole'un yani boş lütfen oraya oturun.

Utana sıkıla aşkımın yanına oturdum.Nya ise müstakbel kocası jayin yanına yerleşti.

Cole bana biraz çikolata kaplamalı badem uzattı.

-Heey zorla oynatildigin için sıkılma benide zorla oynatıyorlar ama olumlu dusunuyorum!!(AŞKIM YA)

Aptal gibi siritti jay ise essek gibi anirmaya basladi.Cole 2 salise boyunca jaye kötü bir bakış attı ve tekrar bana aptal gibi sırıtarak baktı.Bizden birsey sakladıkları bariz ortadaydı.

-Tesekkurler cole ama bir sırrımin bile ifşa olması benim için dünyanın sonu.

Çikolataları aldım ve bir tane ağzıma attım.

Zane ise şişeyi çevirdi veee Nya kaiye soruyor!

-Dünün intikamını alacağım abi doğruluk mu cesaretmi??

Kai ise kendini beğenmiş şekilde siritti

-Cesaretlik tabiki en fazla ne diyeceksinki?

Nya ise sadece siritti ve makyaj çantasını getirdi.

-EVVEET Y/N SANA MAKYAJ YAPACAK!!

Ağzımdaki çikolataları az kalsın puskurtecektim.Bir anda gülmeye başladım az kalsın nefessiz kalicam sandım.

Ninjago Oneshots( Bazen Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin