Duyuru !

69 4 0
                                    


MERHABA CANLARIM NASILSINIZZ🤍🤍🤍

Duyuruda paylaştığım gibi Jay x nya kitabı çıkarmaya karar verdim.

Ama iki kitaba birden hergun bölüm atamam(gotum yemio)

Bu yüzden bi program oluşturmaya karar verdim.

Program bu arkadaşlar.

Yani yarın Jay x nya kitabımda yeni bölüm gelecek.

Bu hafta hemen tam bir düzen yapmicam o yüzden pazar yine bölüm gelir ama hangi kitap bilmem

Şimdi yeni kitap hakkında bilgi vereyim size!

Kitap ismi: Ama Su Ve Elektrik Beraber Olamazki?(mekanik bir işe yaradi)

Kitap konusu: Kai ateş ustasidir ve nya güvenliğinden dolayı uzunca bir süre onun ninja arkadaşlarını tanimamistir.Ama onları bazen ninjagoyu kurtarırken görmüştür.En çok dikkatini çeken işe Yıldırım ustasidir yani cole'un demesiyle gevezelik ustası(hadi gülelim hauahauah)Taki sonunda abisinin ninja arkadaşlarıyla tanisir. Ama o çok begendigi yıldırım ustası nyanin lise zamanlarindaki en büyük düşmanı olduğu cikar(yani ikisi birbirinin zorbasi iste)

Kitap kapağı


*UYARI*kitap kapağı çalınması halinde aramız bozulabilir arkadaşlar.Ama benden izin alıp  farklısıni yapan arkadaslarimla aramız bozulmaz.Bu kapak o kadar kolay gözüksede bu kapak fikri için saatlerce tasarım düşündüm.Sadece emeklerim boşa gitsin istemiyorum:))

*2. UYARI* oradaki nya ve Jay resmi bana ait değil lütfen çaldın demeyin.Kimin çizdiği bile belli değil inanın bana .d

Hepiniz sağlıklı kalın arkadaşlar sabah yeni kitabımda buluşmak üzere 💘

Ninjago Oneshots( Bazen Smut)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin