Klan Puszczy
Był to jeden z dwóch pierwszysch klanów życzących na tych ziemiach. Choć nikt tak naprawdę nie wie czy to Klan Szyszki czy Puszczy był tam pierwszy. Klan Puszczy zamieszkuje las liściasty a ich obóz znajduję się w samym centrum tego terytorium. Są oni posiadaczami największego terytorium ze wszystkich. Razem ze sobą przynieśli na te ziemie hierarchie i umiejętności walki których inne koty nie posiadały.Mieszkańcy klanu puszczy mają zwykle długie futra, same są nie wysokie i mają krótkie łapy,ale za to masywną budowę ciała. Ich pyski są normalnej długości. Panują tam wszystkie kolory futra, rzadkością jest jednak biały i kremowy. Często mieszkańcy tego klanu mają pręgi lub łaty.
Żywią się zającami, wiewiórkami, myszami, nornicami i wszelkim ptactwem. Zagrożenia jakie można tam napotkać to borsuki,lisy a także Niedźwiedzie choć te ostatnie Zazwyczaj tylko rujnują budowle jednak zwykle nie atakują kotów.
Koty klanu Puszczy słyną ze swojego ciętego języka i tupetu. Są bardzo waleczne i nigdy się nie poddają (występują oczywiście wyjątki, lecz z tego słyną)
Graniczy z klanem:
Bluszczu i SzyszkiKlan Bluszczu
To klan który jako ostatni pojawił się na owych ziemiach, jego koty zamieszkują wysepkę otoczoną kilkoma jeziorkami. Ich obóz jest położony na jednym z wniesień.
Ich terytorium jest najmniejsze ze wszytkich. Razem ze sobą przynieśli na tę ziemie wiarę w klan Gwiazdy.Mieszkańcy tego klanu mają zwykle krótkie futra z cętkami lub pręgami. Są wysokie i chude a ich pyski są długie. Często spotykanymi kolorami futra są złoty, biały i kremowy lecz nie kiedy też jasno rudy, szary lub tri color.
Żywią się głównie rybami i ptakami oraz gryzoniami i wężami mieszkajacymi w Wodzie. W porze zielonych liści jedzą też gryzonie i króliki które udały się tam z terytoriów innych klanów w poszukiwaniu wody. Zagrożeniem dla nich są głównie dwunożni jak i ich psy.
Słyną ze swoich wygórowanych zasad , manierów oraz wywyższania się ponad inne klany. Wolą walczyć słowem niż pazurami.
(występują oczywiście wyjątki, lecz z tego słyną)Historia:
Klan Bluszczu został wygoniony z poprzednich terenów przez zamieć, ich przoprzednie tereny stanowił zbiór rzek z dużą ilością kamyków gdzie żyli. Później przez długi czas mieszkali jako koty dwunogów.Graniczy z klanem;
Puszczy i WyrwyKlan Szyszki
Klan ten był na tych terytoriach zanim jeszcze dwunożni zaczęli osiedlać się w ich okolicach. Ich teren zajmuje dość spory las iglasty a obóz mieści się w zagłębieniu przy skale. Całe terytorium tego klanu jest bardzo nie równe, jest tam wiele wyżyn.
Razem ze sobą przynieśli ustalanie granic i ich nie przekraczanie.Mieszkańcy tego klanu mają zwykle długie futra w ciemnych barwach. Żadkim widokiem jest kolor biały, szary czy jasno kremowy. Zwykle koty tu są brązowe, czarne lub ciemno rude. Mają pręgi i cętki. Można tu też spotkać koty szylkretowe.
Żywią się zającami, krukami, jaszczurkami, wężami i myszami.
Zagrożeniem są dla nich borsuki, kojoty i wilki które również zamieszkują te tereny. Czasem też różne wielkie ptaki takie jak orły.Słyną ze swojej mroczności i tajemniczości, tym również się szczycą. Są bardzo bezwzględni ale i lojalni wobec siebie.( Występują oczywiście wyjątki lecz z tego słyną)
Graniczy z klanem:
Wyrwy i puszczyKlan Wyrwy
Klan ten mieszka na terenie krótkiego kanionu. Ich terytorium jest kamieniste i gdzie niegdzie posiada iglaste drzewa. Ich obóz mieści się na granicy Terytorium którą stanowi wielki klif. Razem ze sobą przynieśli równowagę między zdrowiem a walką jak i medyka oraz umiejętności leczenia się.Mieszkańcy tego klanu zwykle mają futra brudno brązowe, szare , białe lub czarne. Czasem też kremowe i inne , rzadkością są tam kolory żywe jak i rudy. Ich futra są średnie i grube a ogony dłuższe niż u pozostałych kotów. Ich pyski również są długie. Są one zazwyczaj wysokie i dobrze zbudowane.
Żywią się głównie wężami, ptakami i gryzoniami. Czasem też można tu spotkać jaszczurki. Największym zagrożeniem są tu lawiny kamieni, orły oraz czasem wilki. Nie brakuje tu też ukonszeń przez jadowite węże jak i lisów których jest tu znacznie więcej niż na innych terytoriach.
Słyną ze swojej odwagi i przyjacielskiego nastawienia do świata. Koty tam są zwykle energiczne i rozmowne . Są też odważni z uwagi na wiele zagrożeń.
Historia:
Koty klanu Wyrwy przybyły z terenów górskich po zasypaniu ich obozu przez lawinę. Z uwagi na ich wcześniejsze terytorium szybko nauczyli się leczyć rany. Odbyli najdłuższą drogę ze wszystkich przybyłych.Graniczą z klanem:
Bluszczu i Szyszki.
CZYTASZ
"Czerniejące Wiśnie" - Wojownicy - RP
FanfictionZapraszam do mojego nowego RP Mam nadzieję że to wypali XD jest całkiem spoko i dbam o to by nie było tak skomplikowane jak wcześniejsze. Okładke wykonała: -fern--