Proszę stosować się do zasad zawartych w regulaminie, za złamanie zasad grozi wyrzucenie z RP lub zabicie części postaci śmiercią naturalną. Nie wolno wykorzystać luk w regulaminie, jeśli one występują, należy to zgłosić.
Regulamin
1. Piszemy w sposób książkowy np.
Sarni Podskok
Kotka podbiegła do drzewa dając znak swojemu uczniowi by ten udał się na szczyt wzniesienia .2. Wiadomości piszemy średniej wielkości lub dzielimy je na dwie osobne tak aby osoby piszące na telefonie nie miały problemów z ich odczytaniem - dbamy o konfort innych.
3. Staramy się zawsze w trakcie wiadomości odezwać lub dać jakiś znak tak aby nie pozostać stroną bierną w konwersacji, staramy się bez zgody innych uczestników rozmowy nie pomijać wątków.
NIE:
Figowa Plama
Kotka zbliżyła się do skowroniego śpiewu kładąc ogon na jego barku - przejdziemy się na spacer? -Skowroni Śpiew
- Tak - odpowiedział
Po spacerze uśmiechnął się - było miło.4. W trakcie pisania wypowiedzi piszemy realistycznie, tyczy się to też małych rzeczy np.
Kocur przeleciał przez drzewo
Czy
Kotka ze złamaną łapą, obdartą całą skórą i wieloma otwartymi ranami na ciele przebiegła 40 kółek wokół drzewa, pobiegła do obozu, wróciła, zapolowała i zawalczyła z innym wojownikiem zanim udała się do medyka.5. Przeklinamy tylko w sposób książkowy. Np. Mysie bobki , lisie łajno, to samo tyczy się obrażania np. masz pszczoły w mózgu (jest się niezbyt inteligentnym/ ryzykantem) , pchły mu sierść oblazły (jest poddenerwowany, nieswój, opryskliwy) ,ale on ma lisi nos (podsłuchuje, wtyka nos w nie swoje sprawy, coś kombinuje)
6. Nie kłócimy się ani obrażamy, jeśli dojdzie do sprzeczek zgłaszamy to mnie.
7. Staramy się stosować do zasad ortograficznych i interpunkcyjnych dla lepszego odczytu.
8. Nie ma limitu ilości kotów chyba że jest to pro ranga, wtedy obowiązuje limit MAX 3 koty.
9. Rozdwajanie postaci nie jest dozwolone, chyba, że użytkownik z którym piszecie jest długo nie aktywny przez co nie możecie kontynuować historii. Można też skorzystać z rozdwojenia w przypadku gdy medyk piszę z kimś wątek a w tym samym czasie inny kot rodzi.
10.Jeżeli macie zaczęte wątki przed zebraniem klanów nie musicie ich przerywać/przedwcześnie kończyć. Wątki można kontynuować po zebraniu jednak wtedy udajecie, że zebrania nie było a te wydarzenia stały się przed nim.
11. Jakiekolwiek sceny seksualne lub gwałty muszą być skipniete. Można napisać do nich jedynie wstęp nie zawierający kontaktu dotykowego między kotami. Do scen seksualnych lub gwałtu może dojść tylko w miejscach oddalonych od innych kotów, nie na zgromadzeniach czy w obozie!
12.Żaden kot nie jest nieśmiertelny a każde walki i niektóre niebezpieczne wydarzenia odciskają na nim piętno. Kot który nie śpi będzie zmęczony, mało pobudzony a po czasie może mdleć. Po każdej walce zostają jakieś rany które nie goją się od razu. Po gwałcie, również zbiorowym zawsze zostają jakieś rany. Po dramatycznych wydarzeniach mogą pozostać traumy.
13. Stosujemy się do opisów podanych w rozdziale klany. Nie tworzymy kotów o niestandardowym ubarwieniu futra naturalnie nie możliwym do powstania. Koty z albimizmem/melanizmem są dozwolone jednak w małych ilościach i należy pamiętać, że są one słabsze od tych zwyczajnych.
14. Koty które utraciły zmysł słuchu lub wzroku muszą zająć miejsce starszyzny lub zostać medykami. Koty z zaburzeniami zmysłu węchu mogą brać udział w walce jednak nie polować. Choroby psychiczne i traumy są dozwolone ale bez jakiś mega sadystów co? Jeżeli wasz kot choruje na ADHD, Borderline, ZSP i inne choroby wprowadzające zmiany w jego zachowaniu zawsze powiadomcie o tym drugiego piszącego.
15. Robienie głębokich ran w trakcie walki, zabicie, zaatakowanie czy wygranie walki zawsze konsultujemy z jej uczestnikami.
16. Nie powielamy, postaci, pomysłów, fabuły ani wątków innych piszących. Może to być dla nich bardzo denerwujące i nie odpowiednie zachowanie.
17. Formularze robimy według wzoru, staramy się jak najlepiej ukazać naszą postać. Wygląd i charakter opisujemy w przynajmniej trzech zdaniach. Będę robić ilustracje każdego kota w spisie , mam nadzieje, że mi się to uda.
18. Każdy kot ma rodzinę. (Robienie npc jest dozwolone).
19. Zanim kotka zajdzie w ciążę musi mieć już partnera lub rozpisaną scenę gwałtu.
20. Żeby zacząć wątek który będzie miał większy wpływ na resztę postaci np.spotkanie lisa,borsuka itp., napotkanie dwunożnych
Trzeba zapytać w ogłoszeniach o pozwolenie i poinformować o tym tak aby nie zakłócić trwających już wątków.21. Koty nie mają możliwości rozmowy z hasło to imię matki twojej postaci innymi gatunkami zwierząt czy dwunogami.
22. Mam prawo na nieprzyjęcie formularza jednak muszę podać powód. Role typu lider, zastępca medyk należy zaklepać. Nie można mieć więcej niż dwóch roli wyżej nadmienionych.
23. Regulamin może ulegać zmianie o czym informować będę w ogłoszeniach.
24. Proszę o aktywność, przynajmniej jeden wątek na cztery tygodnie. Jednak jeśli masz rangę Pro lub jesteś wybrańcem przepowiedni proszę o aktywność przynajmniej raz na dwa tygodnie. W przypadku zbyt długiego braku aktywności wasza postać ulegnie *wypadkowi*
25. Bawcie idę dobrze.
CZYTASZ
"Czerniejące Wiśnie" - Wojownicy - RP
ספרות חובביםZapraszam do mojego nowego RP Mam nadzieję że to wypali XD jest całkiem spoko i dbam o to by nie było tak skomplikowane jak wcześniejsze. Okładke wykonała: -fern--