Czerwona Obwódka - terytorium Klanu Puszczy
Zielona Obwódka - terytorium Klanu Szyszki
Różowa Obwódka - terytorium Klanu Wyrwy
Niebieska Obwódka - terytorium Klanu Bluszczu
KLAN PUSZCZY
Bluszczowa Plaża - Plaża należąca kiedyś do Klanu Bluszczu, Pokryta dużą ilością roślin, stanowi idealne miejsce do polowań.
Iglasty Zagajnik - powód ciągłych sporów między Klanem Puszczy a Klanem Szyszki. Przywódcy rywalizują między sobą o wielkość terenów. Tereny tam nie nadają się za bardzo do polowań. Są za to wypełnione ziołami.
KLAN SZYSZKI
Liściasty Zakątek - kawałek lasu liściastego, miejsce przebywania wiewiórek ale i lisów.
Omszone Zbocze - wywalczone z terytorium Klanu Wyrwy terytorium bogate w węże i jaszczurki. Wygrane w trakcie pory nagich drzew gdy wilki i kojoty zaczęły wyjadać zdobycze z terytorium.
KLAN WYRWY
Skalna Zatoka - mała plaża z dostępem do Srebrnej Zatoki, jest tam dużo kamieni i często wodorostów.
Ruchliwy Most - most wybudowany przez dwunożnych, jest ruchliwy i zawieszony na linach, niektóre walki toczyły się na nim w przeszłości.
KLAN BLUSZCZU
Jezioro Lawendy - dość płytkie przy brzegu jezioro, dalej jest lekka głębina a zaraz za nią znów jest płytko. To jezioro z legend należy do klanu Bluszczu a każdy kto na nie wejdzie oberwie.
Morska Toń - to nie morze, jednak kot nie jest w stanie przepłynąć na drugą stronę, jest tam masa ryb ale jest też bardzo głęboko. Ciężko się poluje.
POZOSTAŁE TERENY
Srebrna Zatoka - zatoka tak płytka że można ją całą przejść na łapach. W trakcie gorących pór całkiem wysycha. Nie ma w niej ryb. Dlatego żaden klan nie chcę go przygarnąć.
CZYTASZ
"Czerniejące Wiśnie" - Wojownicy - RP
FanfictionZapraszam do mojego nowego RP Mam nadzieję że to wypali XD jest całkiem spoko i dbam o to by nie było tak skomplikowane jak wcześniejsze. Okładke wykonała: -fern--