3

499 44 44
                                    

Yavaş yavaş çatıdan çıkmış sakin bir şekilde sınıflara gitmek için aşağı iniyorlardı. Tabiki dazai bu sakinliği bozdu.

-Feromon kokusu aldın mı?
-Nasıl yani?
-Gogoldan!

Fyodor durdu, evet almıştı. Ona verdiği yastıktan çok iyi biliyordu.

-Evet nolduda?
-Aptal!- chuuya fyodorun kafasına vurdu,- feromon kokusu alman bile yeter!

Fyodor anlamaz gözler ile chuuyaya baktı, bu sefer dazai fyodoru kendine çevirmiş, ellerini omuzlarına koymuştu.

-Enigmalar hakkında bir şey bilmiyorsun değil mi... Canım arkadaşım (⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠) enigmaların feromonlarını sadece ruh eşleri hissedebilir...
-Yani düşünmene bile gerek yok direkt ruh eşin!

Fyodor dazai ve chuuyaya yine anlamaz gözlerle baktı, kendisi bir çekim hissetmediği için umutlanmıyordu. Hem bu bir günde olucak bir şey değildi. Nediyecekti gogola "feromonlarını hissettim ruh eşimsin hadi beni işaretle" falan mı?

-Çekim hissedene kad-
-Başlarım çekimine. Fyodor biliyoruz hem aile hem kendi güvensizliğin falan ama bir düşün... Ruh eşi iyi birşey ve senin ruh eşin bir enigma! Mutlu olurdun... Hayatında birinin olması sana güzel gelmiyor mu? Gogol hakkında çok şey bilmiyorsun evet doğru bu yüzden sigma ile konuşacaksın ya! Gogol ile zaman geçireceğini söyledin bu zaman içinde belki hissedersin ki zaten kesin olarak hissedersin.
-Odasaku-sensei ile konuştuğun zaman düşüncelerin daha netleşir!

İkili gülümseyerek fyodora el salladı. Farkında değildi ama konuşurken sınıflarına varmışlardı.

Dazai ve chuuya kendinden bir alt sınıftaydılar, bu yüzden sınıflarının yeri farklıydı. Kendinin bir kat daha inmesi lazımdı.

Aşağı ineceği sırada durdu. Sensei ile şimdi konuşsa?

Düşünmeden gitti 🤓
--
Rehberliğin olduğu odaya geldi, kapıya bakıp derin bir nefes aldı ve kapıyı çaldı.

-Gel!

Onay alınca kapıyı yavaşça açtı, içeri girip kapattı.

-Hoşgeldin fyodor.
-Hoşbulduk... Sensei

Odasaku fyodora oturması için elini uzattı, fyodor sandalyelerden birine oturdu. Odasakuya baktı, nereden başlaması gerektiğini düşündü.

-Sensei nasıl desem...- Yüzünü hafif eğerek konuştu,- ruh eşi meselesi...

Kızarmıştı

Odasaku gülümsedi.

-Ruh eşin kim fyodor?
-Gogol...
-Gogol bir enigma değil mi?-fyodor kafasını salladı,- çekim hissetmen zaman alıcaktır bu yüzden onunla vakit geçir. Sana ruh eşi olduğunu o söyledi değil mi?
-Evet.
-Okulumuzda eşi enigma olan başka öğrencilerde var fyodor istersen onlara çekim sürecini sor.

Fyodor bukadar hızlı bitmesini beklemiyordu. "Tamam" diyerek ayağa kalktı.

-Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim sensei.
-Sorun değil fyodor.

Fyodor kapıya doğru ilerledi, açacağı sırada odasaku ona seslendi

-Fyodor, dazai ve chuuyanın arasını biliyor musun?

Fyodor odasakunun sözlerine şaşırmıştı. Ne yani dazai ona söylememiş miydi! Söylemediyse bir nedeni vardır diye düşündü

-Hayır sensei.

Odasaku kafasını sallayıp önüne döndü, fyodor kapıyı açıp çıktı.

Gergindi çünkü şimdi derse girecekti ve gogolu çekmesi lazımdı.

-Fyodor-san!

Adını duyması ile arkasını döndü. Atsushiyi gördüğü zaman gülümsedi.

-Ah merhaba atsushi-kun!
-Merhaba senpai!

Fyodorun gözleri atsushinin yanındaki uzun saçlı bedene kaydı. Güzel bir yüzü ve fiziği vardı, zarif bir görünüşe sahipti.

-Tanıştırayım, yanımdaki kişi sigma fyodor-san! Dazai-san ikinizin konuşması gerektiğini söylemişti. Sizi görmüşken tanıştırayım dedim.

Fyodor gülümseyen çocuğa bakıp güldü.

-İyi yapmışsın atsushi-kun teşekkür ederim- sigmaya döndü,- sigma-kun dersi eksek sizin için sorun olur mu?
-Sorun olmaz...

Atsushi derse gideceğini söyleyerek ayrıldı. Fyodor sigmaya bakıp gülümsedi.

-Konuyu biliyorsundur...
-Gogol senpai hakkında.

Fyodor kafasını salladı.

-Bahçeye çıkalım.

-----------

🤡

Sanırım bölümler kısa olucak çünkü cidden ne yazacağımı bilmiyorum.

1-2 bölüm sonra yakınlaştırmaya baslarım galiba.


ritim*fyolai_omegaverse schoolauHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin