Okul bitmişti.
Fyodor çantalarını topluyordu, gogol müdürün yanına gittiği için onunkini de toplanması gerekmişti.
Konuşmalarından buyana gogol dersler boyunca ya temasta bulunmuş yada konuşmaya çalışmıştı. Şimdi ise gogol geldiği zaman birlikte eve gideceklerdi.
Birbirlerinin numarasını almış, adreslerini öğrenmişlerdi. Gogol ile eve gidecekti... Bunu pek sorun etmiyordu. Belli biryere kadar birlikte gidip sonrasını tek başına gidecekti.
Onlara bu konudan bahsetmese?
Saçma. Buna kanmazlardı
-Fedya!-ellerini fyodorun beline doladı,- geldim.
Fyodor her nekadar gogola fazla temas olmadığını konuştuklarından beri desede gogol bunu dinlemiyordu. Tepki vermek istiyordu ama ona değen sıcak vücut onu iyi hissettiriyordu.
Gogola baktı, kendini ona yaslamak istiyordu ama zamanla diye düşündü.
-Çantanı topladım...
Gogol gülümseyip fyodoru öpmek için eğildi.
-Günde bir-eli ile gogolu durdurdu,- biraz söz dinle.
Gogol suratını asıp kafasını salladı.
Okuldan çıkıp eve doğru ilerlemeye başladılar. Gogol kolunu fyodorun omuzuna koymuş, arasıra ona bakıp gülümsüyordu. Fyodor canının şekerli birşeyler çektiğini düşündü, gogola söylediği zaman gogolda şekerli birşeyler istediğini söyleyip yol üstündeki markete uğradılar.
Ufak iki üç şey almayı planlıyordu ama gogol iki poşet olucak kadar şekerleme almıştı. Bunları kendine aldığını zannetmişti ama gogol ona şekerli şeyler sevmediğini bunların ona olduğunu söylemişti. Fazla olduğunu söyleyip reddetsede gogol ısrar etmişti.
Eve yaklaştıkları zaman fyodor durdu. Gogola durumu anlatsa yanlış anlar mıydı? Veya üzülür müydü? O bunları düşünürken gogol öylece duran fyodora bakıyordu.
-Bir şey mi oldu fedya'm?
Fyodor gogola bakıp biraz yaklaştı, düşünür gibi bir yüz ifadesi vardı. En sonunda konuştu.
-Gogol... Bundan sonrasını kendim gitsem?-gogolun yüzünün asıldığını görünce açıklama kararı aldı,- ailem alt cinse karşı biraz...
-AnlıyorumGogolun konuşmasına karşı afalladı.
-Eşinin bir omega olmasını istiyorlar değil mi?-gülümsedi,- sorun değil! Seninle olduğum sürece sorun yok!-durdu,- ama elinde sonunda onlara bunu söylemen lazım biliyorsun değil mi?
Fyodoe kafasını salladı. Gogolun iç çektiğini duydu sonrasında gogol ona sarılmıştı.
-Ah fedya'm... Zekisin ama buna nasıl bir çözüm bulacağını bilmiyor musun?
Haklıydı. İyi bir zekâya sahipti ama bu tür konularda neden bir şey, bir sonuç bulamıyordu yada kendine yardımı dokunacak bir düşünce?
-Ama bu aile meselesi, çözüm bulamaman zor. Sen gözden kaybolana kadar burda beklicem! Yarın sabah burda beklerim yine?
Fyodor gülümseyip kafasını salladı. Gitmek için arkasını döndü, gidecekteki vazgeçip gogola geri döndü. Yakasından tutup kendine çekti, dudaklarını gogolun yanağına bastırdı.
-Günlük bir dudak, bir yanak anlaştık?
Gogol sonuna kadar açılmış gözleri ile fyodora bakıp gülümsedi, hızla başını sallayıp fyodora sarıldı.
Fyodor gogola el sallayıp yola devam etti, arkasına hafifçe bakıyor gogolun dediği gibi o görünmeyene kadar bekliyordu.
Eve varıp kapıyı açtı.
-Hoşgeldin oğlum.
Annesinin sesini duyduğu zaman suratı düşsede gülümseyip yukarı çıktı. Annesi bunu aldırış etmezdi çünkü fyodor evde pek konuşmazdı, açıktığı zaman aşağı iner yemek yiyip odasına çıkardı. 'merhaba, günaydın' gibi şeylere gülümseyip cevap verirdi.
Odasına çıkıp üstünü değiştirdi. Banyo yapıp saçlarını taradı, şimdi ise odasındaki sicak hava ile uyumaya çalışıyordu. Aşağı inmeyecekti, ama klima sadece salonda vardı. Okadar paraları var neden sadece salonda klima vardiki!
Yatakta dönüp durdu, en sonunda hava tamamen kararmıştı. Alt kattan ses yoktur, annesi yatmıştı demekki. Babası akşam işe gittiği için sabahları yatıyordu oda gitmiştir diye düşündü.
Esiyor olması ümidiyle camını açtı, geri yatağa uzanıp tavanı seyretti. Bir süre sonra camın oradan sesler duymaya başladı ayağa kalkıp cama doğru ilerledi, ilerlemesi ile durması bir oldu. İçeri sacları açık, nefes nefese yere düşecek gibi duran gogol girdi.
Fyodor gogolun yanına koşup tuttu yoksa düşücekti. Gogolu yatağına oturtup önüne geçti.
-Burada ne yapıyorsun? Ya biri görseydi!-yüzü ciddi bir ifade aldı,- hem odamın yerini nereden biliyorsun?
Gogol nefesini düzene sokup gülümsedi, fyodora baktı.
-Sen giderken yavaşça arkandan geldim.
-Bunun ne alakası var?
-Üstünü değiştirirken perdeleri çekHa?
Ne?
Fyodor utançla kızarıp elleri ile yüzünü kapattı, gogola sinirle bakıyordu.
-Çok bakmadım!-güldü,- biraz duruo gidicem yanında durmak istedim.
Fyodor iç çekip kendini yatağına geri attı. Gogol ondan olumlu bir cevap bekliyormuş gibi bakıyordu. Biraz düşünüp yatakta kaydı, gogol bu harekete karşı hızla fyodorun yanına yerleşti. Kollarını fyodora dolayacaktıki fyodor onu durdurdu. Suratını astı, kolunu büküp kafasını yerleştirdi fyodorun ona dönmesini bekliyor gibiydi.
Fyodor sıkılıp gogola döndü, bir süre bakıştılar
-Uyuyamıyorum
-BendeOdayı sessizlik kapladı. Fyodor konuşacağı sırada etrafı bir koku sardı, fyodor her nefesinde daha mayışmaya başlamıştı.
-Kokumu seviyorsun...-gogol fyodora biraz daha yaklaştı sarılacak ti ama fyodorun uyarısını hatırladı. Biraz düşündü,- istiyorsan sarılalım
Gogol kollarını açıp fyodoru bekledi. Fyodor içinden lanet okudu, bu kokuyu daha çok istediği için lanet okudu.
Gogola yaklaşıp başını göğsüne koydu.
-Hızlı davranmıyor musun?
Gogol güldü
-Dediğim gibi fedya'm-sırıttı,- ne kadar hızlı okadar iyi
🌼🌼🌼
Aklımda fazla şey var ama yazamıyorum 😭
Kitap cringelik akıyor
Nokta ve virgül dışında bir şey bilmediğimi fark ettim ve eğer buraya kadar okuduysanız yazım kuralları ile aram okadar iyi değil 🤡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritim*fyolai_omegaverse schoolau
Fiksi PenggemarÇok cringe ona göre okuyun lütfen 😭 Sonu çok saçma bitirdiğiniz zaman "buneydi amk" deme ihtimaliniz çok yüksek 🤗🤗🤗🤗