nasıl final versem acaba😊
(Bu fici niye okuyorsunuz çok klişe cringe yani ne ararsınız var aga)
_______________________
fyodor kutuya eşyaları koyup kutuyu bantladı. gogol ile anlaşıp daha büyük bir eve taşınma kararı aldılar. ikisi şuan yarı zamanlı işte çalışsada yeni eve yetecek parayı nerden bulacaklardı? bu konuda sigma onlara yardım etmişti. ailesinden kaynaklı elinde bolca para vardı.
Kutuyu eline alıp aşağı indi. Aşağı indiği zaman kutular ile uğraşan gogolu görünce gülümsedi
-Noldu?
-Bu kutu kalkmıyor!Gogol çocuk gibi mızmızlanıp kutuya kaş çatarken fyodor elindeki kutuyu bırakıp gogolun önündekine ilerledi. Kutuyu eline alıp tekte kaldırınca gogol kaşlarını kaldırmıştı.
-A?
Fyodor kutuyu dışarıdaki araca yerleştirip geri içeri geçti. Gogol ona şaşkınlık ile bakarken diğer kutularıda taşımak için uzandı. Gogol onu tutunca durdu.
-Hamilesin! Ağır kaldırma
-Meral etme, birşey olmaz
-Ben taşıyacağım!
-Az önce gördük nasıl taşıdığını. Şimdi otur veya etrafı toparlaGogol oflayıp başını salladı. Yerde dağılmış bir şekilde duran örtüleri alıp dürmeye başladı. O bunları yaparken fyodor kutuları tek tek kaldırıyordu.
Fyodor son kutuyuda eline alıp gidecektiki uzun zamandır görmediği beden ile durdu. Kısa bir süre sessiz kalıp (çok kısa) gülümsedi
-Ranpo
Ranpo fyodorun gülümsemesine karşılık verip içeri girdi. Fyodorda kutuyu yerleştirip kapıyı kapattı.
- Gidiyorsunuz?
-EvetGogol sallanarak yürürken ranpoyu görünce yanına gidip saçını çekti
-Ne zamandır neredesin?
Ranpo saçını düzeltirken sessiz kaldı. Sonra gogola dönüp gülümsedi
-Çoğu işimi ertelememden kaynaklı.
-------------
-chu
-Hmm?
-Odasaku-sensei şimdi ango ile evli mi?
-Üzerinden ne kadar geçti dazai?
-Çok ama... neyseDazai dolabında kıyafet ararken chuuya saçı ile uğraşıyordu.
-Fyodor mezun oldu ha
-Öyle
-Bizim daha var!Chuuya buna güldüğü zaman dazaide güldü. En sonunda giyecek kıyafet bulduğu zaman yatağın üstüne atmış alt aramaya başlamıştı.
-Omegayı hatırlıyor musun?
-Geçenki mi?
-Yok o değil neydi adı ya... ah! Sigma hani şu gogolun arkadaşı varya
-Ah o mu? Nolmuş ona?
-Bir gün onunla bidaha içelim!
-Neden?
-Zevkliydi çünküChuuya dazaie göz devirip saçları ile ilgilenmeye devam etti.
-Üstünü giyin gel seninde saçını yapayım
-Gerçekten mi!Chuuya başını salladığı zaman dazai daha hızlı giyinmeye başlamıştı. Chuuya buna gülümserken dazai yanına oturmuştu.
.
Dazai şuan sesini çıkartmıyordu. Eğer herhangi bir ses çıkartır ise chuuya saçını yapmazdı. Bazen boynunu veya kulağını yaksada -aynı zamanda saçından yanık kokusu da alıyordu- kendini tutuyordu.
Kendi saçını özenle yaparken dazaie gelince güzel ama canını acıtacak şekilde yapıyordu. Saçını yaptığı sürece dazai için sorun yoktu.
Dazainin saçı ile işi bitince dazaii öpüp çekildi.
-Çok güzel oldum!
-Çünkü ben yaptım-----------
-Her şey bukadar!
Tüm eşyaları toplayıp yerleştirildikleri için yorgunlardı. Gogol fyodorun yanına oturup kafasını arkaya yasladı.
-Üniversiteyi ne yapıcaksın?
-Sınava girdim
-Nasıl olacak?
-Açık olmuyor mu?
-Ah doğruGogol kafasını fyodorun bacaklarına yatırdı
-Uykum var
-Uyuyalım
-OlurKafasını çevirip fyodorun karnına baktı. İster istemez gülümserken gözlerini kapattı. Saçında dolaşan eller ile uykuya daha hızlı dalmıştı.
___________🤡
Çok uzun bölüm beklemeyen bitti oldu zaten şuan saçma sapan şeylerle uzatıyorum 🤡
Bu fic bitince tekrardan bir fyolai fic yazacağım ama bayağı bir bölüm biriktirip atacağım ondan sonra library için ikinci fic gelicek 🌹(ins)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ritim*fyolai_omegaverse schoolau
Fiksi PenggemarÇok cringe ona göre okuyun lütfen 😭 Sonu çok saçma bitirdiğiniz zaman "buneydi amk" deme ihtimaliniz çok yüksek 🤗🤗🤗🤗