𝕊𝕔𝕖𝕟𝕒𝕣𝕚𝕠 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟𝕀-𝕥𝕚𝕠

897 39 138
                                    

ÇEVİRİDİR!

Nsfw Headcanons x proxy

Uyarı!: Bu bölüm sizi rahatsız edebilir bu yüzden hoşlanmıyorsanız bu bölümü geçin lütfen!

MASKY:

Yatakta Tim ya iki şekilde sert ya da yumuşak davranır.

Bir görevden ya da Toby ile bir kavgadan kızgın dönerse, sen ağlayana kadar seni o kadar sert becerir ki.

Ama kendini yumuşacık hissettiğinde, seninle biraz tatlı sevişecek ve daha çok senin zevkine odaklanacak.

Seninle ne kadar iyi seviştiğini ona bağırmak gibi daha çok anlatmanı istiyor.

Tim o kadar sapık veya seks oyuncakları kullanan o kişi değil, ama büyük bir üreme tuhaflığı var.

Hamile kalsanız da hamile kalmasanız da sizi menisiyle dolduracaktır.

En sevdiği seks pozisyonu, yüzünüzü görebileceği veya sizi öpebileceği pozisyonlardır.

HOODİE:

Brian çok garip bir insan. Röntgencilik gibi pek çok tuhaflığı var, sizin eğlenmenizi ve eğlenmenizi izlemeyi seviyor ve bazen kayıt yapıyor (elbette izninizle).

Kölelik, nefes oyunu vb. ile birlikte onun tuhaflıklarından biridir.

Sert biridir ve ona yavaşlamasını söylerseniz eskisinden daha da hızlı gider.

Adını haykırdığını duymayı seviyor.

En sevdiği pozisyonlar, köpek gibi saçınızı çekebileceği pozisyonlardır.

Kendini iyi hissediyorsa, ona binmene izin verir, ama sonra seni becermesine dönüşür.

TİCCİ TOBY:

Toby, sanki sadece senin zevkini umursuyormuş gibi seni becerirken çaresiz.

Tüm rahatsızlıkları olmasına ve bir katil olmasına rağmen senin onunla sevişmek, vücudunu paylaşmak istediğine inanamadığı için sızlanıyor ve ağlıyor (?)

Adını söylemeni ve onu övmeni duymayı seviyor. Bu onu mutlu eder ve özgüvenini yükseltir.

En sevdiği pozisyonlar mating press çünkü seni görebiliyor ve bu pozisyonda sizi öpmeye bayılıyor.

Ayrıca doggy ve misyoneri sever.

Toby seks sırasında ısırır, çünkü bu onun seni işaretleme şeklidir.

Bitti~
İstek tepki/karakter alıyorum!

𝕮𝖗𝖊𝖊𝖕𝖞𝖕𝖆𝖘𝖙𝖆 𝕜𝖊𝖆𝖑 𝖗𝖊𝖆𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓𝖘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin