𝕊𝕔𝕖𝕟𝕒𝕣𝕚𝕠 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟𝕤-𝔽𝕠𝕦𝕣

742 39 26
                                    

ÇEVİRİDİR!

𝘛𝘦𝘱𝘬𝘪: Okuyucu başka biri tarafından zarar görüyor-Saldırıya uğruyor.

ᴛɪᴘ-ᴛüʀ: 𝘠𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳𝘦-𝘏𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯𝘴

ᴷᵃʳᵃᵏᵗᵉʳˡᵉʳ: 𝗝𝗮𝗻𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝗸𝗶𝗹𝗹𝗲𝗿, 𝗟𝗮𝘂𝗴𝗵𝗶𝗻𝗴 𝗝𝗮𝗰𝗸.

JANE THE KİLLER:

Jane makul ve sağduyulu bir genç kadın, ta ki sen incinene kadar.

O kadar çok korkuyor ki, seni tutarken kolları titriyor, ciğerlerini patlatacak kadar bağırıyor.

Jane, hayatının daha ciddi yönüne bulaşmanı asla istemedi.

onun için tarif edilemez bir şekilde değerli olduğunu biliyordu, ama o bile seni koruyamayacağını bildiğinde nasıl hissedeceğini hayal edemiyordu.

Seni koruyamayacağını bilmek

Jane, tıbbi yardım almanın bir numaralı öncelik olduğunu biliyor

bir ambulans çağırıyor ve tıbbi tesise ancak ikiniz için de güvenli olduğunda gizlice giriyor.

Bu arada, saldırganınızı ziyaret edecek.

Jane'in hayalindeki kızdan daha değerli ittifakları yok, kişinin kimin için çalıştığı umurunda bile değil.

" Sabit dur, yardım çağırdım, uyandığında yanında olacağım, tamam mı?"

L.J:

Muhtemelen herkesten en kötü tepkiyi veren Jack'tir.

o her kimse hemen peşine düşer.
Sorununun çözüldüğünü öğrendiğinde, bir nevi aklını başına toplar ve neredeysen oraya koşar.

Ağlıyor, seni yaşadığı yere doğru sürüklüyor.

İlk yardım yapmak için elinden geleni yapacaktır.

ama elleri titriyor ve dağınık durumda.

Sonunda sakinleştiğinde, muhtemelen ilk yardım çalışmalarının bir kısmını onaracak ve elinden gelenin en iyisini yapmasa bile bu çaba boyunca sizi duygusal olarak desteklemeye çalışacaktır.

Korkunçtu , "ha? Benim gözetimim altındayken başınıza ASLA böyle bir şey gelmeyecek, bir daha asla tereddüt etmeyeceğim. Seni bir daha hayal kırıklığına uğratmayacağım.”

Bitti~

𝕮𝖗𝖊𝖊𝖕𝖞𝖕𝖆𝖘𝖙𝖆 𝕽𝖊𝖆𝖑 𝖗𝖊𝖆𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓𝖘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin