𝕊𝕔𝕖𝕟𝕒𝕣𝕚𝕠 ℍ𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟𝕤- 𝕋𝕙𝕣𝕖𝕖

839 50 53
                                    

Ç𝗘𝗩İ𝗥İ𝗗İ𝗥!

𝑻𝒆𝒑𝒌𝒊: Okuyucu onları ilk kez maskesiz dudaklarından öpüyor/ilk öpücük.

ᴷᵃʳᵃᵏᵗᵉʳˡᵉʳ:𝑇𝑖𝑐𝑐𝑖 𝑇𝑜𝑏𝑦, 𝐸𝐽, 𝑀𝑎𝑠𝑘𝑦, 𝐻𝑜𝑜𝑑𝑖𝑒

ʀᴏᴍᴀɴᴛɪᴄ ᴀᴜ:

ғʟᴜғғ ᴛʏᴘᴇ:

TİCCİ TOBY:

Toby, bazı sürüngenlerin bundan tiksinmesi nedeniyle yarasından emin olmadığı için diş koruyucusunu nadiren çıkarır.

Ama önünüzde dişliğini çıkardığında, yarasından tiksineceğinizi düşündü ve sizden bir öpücük beklemedi.

Kızarırdı ve kalbi senin aşkını kaldıramaz.

Öpücükten sonra sana sarılır ve hıçkırarak ağlar.

E.J

Jack, yüzü konusunda güvensiz olduğu için her zaman maskesini takar.

Ama onu çıkardığında ve sen onu ilk kez öptüğünde kendini çok mutlu hissediyor ve muhtemelen ağlayacak.

Yüzünden tiksinmediğine ya da kaçmadığına, bunun yerine onu öptüğüne inanamıyor ve bundan daha mutlu olamazdı.

Ağlarken seni daha sert bir şekilde öpecek.

Seni çok seviyor. 

MASKY:

Masky sigara içeceği için maskesini çıkardı ve senin onu öpmeni beklemiyordu.

Karşılık verirdi ve bundan biraz rahatsız olur.

Senin yanında maskesini çıkarırken kendini daha mutlu ve rahat hissediyor.

Masky seni çok seviyor ve senin tarafından gerçekten sevildiğini hissediyor.

HOODİE:

Hoodie, sıcak hava nedeniyle terlediği için maskesini çıkardı.

Senin ona doğru yürüdüğünü görür ve onu öptün.

Senden bir öpücük beklemiyordu ama onu seviyor.

Seni kabaca öper ve muhtemelen seni öpmeye devam ederken seni bir duvara ya da bir şeye yaslar.

Bitti~

𝕮𝖗𝖊𝖊𝖕𝖞𝖕𝖆𝖘𝖙𝖆 𝕽𝖊𝖆𝖑 𝖗𝖊𝖆𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓𝖘Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin