𝙋𝙤𝙫:
𝐓𝐞𝐩𝐤𝐢: 𝑯𝒆𝒓 𝒅𝒖𝒓𝒖𝒎𝒅𝒂 𝒄𝒊𝒅𝒅𝒊 𝒗𝒆 𝒔𝒂𝒌𝒊𝒏 𝒐𝒍𝒂𝒏 (𝒀/𝑵)'𝒆 𝒏𝒆 𝒕𝒆𝒑𝒌𝒊 𝒗𝒆𝒓𝒊𝒓𝒍𝒆𝒓?𝑼𝒚𝒂𝒓ı𝒍𝒂𝒓! Zorbalık, saldırı içeren cümleler vb.
ɪ̇sᴛᴇᴋ sᴀʜɪʙɪ: 1234Bdk1234 teşekkür ederim bebeğim 😘
ᵏᵃʳᵃᵏᵗᵉʳˡᵉʳ:ᴶᵉᶠᶠ ᵗʰᵉ ᵏⁱˡˡᵉʳ, ᴴᵒᵐⁱᶜⁱᵈᵃˡ ᴸⁱᵘ,ᴴᵒᵒᵈⁱᵉ,ᴹᵃˢᵏʸ
JEFF THE KİLLER:
Aslında hiç hoşuna gitmedi.
Karşılık vermeni istiyordu, böylece onu ekstra dan kışkırtmış olup kendi mezarını kazıcaktın.
Mantıklı davranman onu şaşırttı ama senden daha da nefret etmeye başladı
Yani sonuç: ÖLDÜN:)HOMİCİDAL LİU:
Liu, baş belası değildir. Yani ortalık yerde sana bulaşmaz illa bir şey yapmış olman lazım ki sana bulaşsın diyelim ki bir hata yaptın sully seninle tartışırken sakin kalman liu için değişik ama normal bir duygu uyandırıyor ama sully için jeff ile ayni şeyi söyleye biliriz.
HOODİE:
Seninle pek fazla zaten konuşmuyor.
Ama diyelim ki görevini yanlış veya eksik yaptın,Hoodie seni uyarmak için hemen yanında:) pek nazik bir uyarı değildi ama senin ona küfür etmemen yada herhangi bir saldırıda bulunmayıp sakinliğini koruman onun hoşuna gider ama abartılacak bir şey değil. Genel olarak diğer yenilere göre daha olgun görünürsün.MASKY:
İster sakin ol ister olma Masky için sen kurbansın yani pek bir şey değişmedi.
Şimdi Muhtemelen kimseye bulaşmadığın için Masky nin odağı olmayacağını düşünüyorsun ancak tam tersi sen ona göre efendilerine yalakalık yapan bir korkaksın. Ucube olduğunu düşünüyor ve daha fazla sana bulaşıyor.BİTTİ ~
Merhaba ballı pastalarım uzun süredir bölüm atmıyor aktif olmuyordum.
Maalesef okul baskısı herkes gibi beni de etkiliyor bu yüzden aktiflik sağlayamıyorum.
Tepki yada herhangi bir konuşmanız varsa bana Instagram dan ulaşabilirsiniz daha aktifim.
Hepinize paralı Günler diliyorum ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕮𝖗𝖊𝖊𝖕𝖞𝖕𝖆𝖘𝖙𝖆 𝕽𝖊𝖆𝖑 𝖗𝖊𝖆𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓𝖘
FanficKİTAPTA O ŞUNU YAPMAZ FALAN GİBİ YORUMLAR İSTEMİYORUM! İSTEMİYORSAN OKUMA!! CR VERMEDEN ALMAYIN Nsfw alphabet içerir! İzinsiz almayın! Yeni bir kitap ile karşınızdayım(~ ̄³ ̄)~ kitapta: Yandere +18 Smut kan şiddet vb. vardır!! istek açıktır saç...