ÇEVİRİDİR!
𝙏𝙚𝙥𝙠𝙞 : Günün yarısını uyumakla geçen y/n'e ne tepki verirlerdi?
(Bazen günlerce uyuyan ve ayakta sadece en fazla 7-8 saat durabilen bir y/n)
İ𝘀𝘁𝗲𝗸 𝘀𝗮𝗵𝗶𝗯𝗶 : wolfamonster teşekkür ederim askommm 🌺
ᴷᵃʳᵃᵏᵗᵉʳˡᵉʳ: 𝐽𝑒𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑙𝑙𝑒𝑟 , 𝐵𝑒𝑛 𝐷𝑟𝑜𝑤𝑛𝑒𝑑 , 𝑇𝑖𝑐𝑐𝑖 𝑇𝑜𝑏𝑦
ᴛɪᴘ-ᴛüʀ: 𝒀𝒂𝒏𝒅𝒆𝒓𝒆 - 𝑯𝒆𝒂𝒅𝒄𝒂𝒏𝒐𝒏
JEFF THE KİLLER:
Onu rahatsız ediyor. İlk başta, Jeff onunla temastan kaçınmak için çok fazla uyuduğunu düşünüyor, bu da onu kızdırıyor, sana saldırmasına ve öfkesini senden çıkarmasına neden oluyor. Ona gerçekten engel olamayacağınızı, vücudunuzun sizi kendisinin bile çıkaramayacağı derin bir uykuya zorladığını fark etmesi biraz zaman alır.
Ne kadar uyuduğunuzdan dolayı sizinle yalnızca bu kadar sınırlı zamanının kaldığını kabul etmek istediğinden daha fazla rahatsız ediyor, bu yüzden Jeff uyandığınızda yanınızda olduğundan emin olmak için sizi izliyor.
Arkadaşlığınıza ve sevginize sahip olma çaresizliği içinde, siz uyanıkken onunla zaman geçirmek istemezseniz inanılmaz derecede yapışır, saldırır ve sinirlenir. Onun taleplerine uymak en iyisi, yoksa...
BEN DROWNED:
Onu düşündüğü kadar rahatsız etmiyor. Aslında, bu, sizi kontrol altında tutmanızı çok daha kolay hale getirmek için harika bir şekilde çalışıyor. Yandere BEN'in sizi yapabileceği küçük bir cep boyutuna hapsetmeyi sevdiğini daha önce birçok kez söyledim(?) ve çok sık uyuyorsanız, ona karşı savaşmadan sizi oraya sokmayı daha da kolaylaştırıyor.
Sizi oraya koyduğunu, boyutu tam olarak sizi daha önce içinde tuttuğu ev gibi dekore ettiğini size söylemeyebilir bile.
Uyanık olduğunuzda, uyuduğunuzda, nasıl olduğu nedeniyle, tüm hareketlerinizin her zaman farkındadır. seni orada izlemesi kolay. Uyandığınızda hemen yanınıza ışınlandığı ve yanınızdan hiç ayrılmadığı için asla kaçmayı düşünme şansınız olmuyor.
TİCCİ TOBY:
Toby ikisi arasında kalır ve bu kadar uykulu olduğunda nasıl tepki vereceği büyük ölçüde kafa boşluğuna bağlıdır.
Hafif bir boşluktayken, onun Uyuyan Güzeliymişsiniz gibi davranır, ilgilenmesi, değer vermesi ve koruması gereken küçük lanetli bebeği gibi davranır ve siz uyanıkken veya uyurken yanınızdan asla ayrılmaz, her zaman sizi izler. Bununla birlikte, karanlık bir kafa boşluğunda olduğunda, genellikle sinirlenir.
Yandere Toby genel olarak şiddete karşı değildir ve genellikle sizin uyanık olmamanızdan duyduğu hayal kırıklığını siz uyurken vücudunuzdan çıkarır.
Kanlı, bereli ve ağrılı uyanıyorsun, Toby yanına kıvrılıp bunu nasıl yapması gerektiğine ağlıyordu, onu çok uzun süre yalnız bıraktın, bu hiç adil değil.
Sensiz o kadar yalnız kalıyor ki, kötü olduğun ve bunu ona yaptığın için seni cezalandırmak zorunda kaldı, sen çok acımasızdın.
Bitti ~
Not:
Biliyorum uzun süredir çeviri yapıyorum ama asklarım en kısa zamanda tekrardan Kendi yazılarıma dönücem.
O zamana kadar kendize iyi bakın... 💗🌸💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕮𝖗𝖊𝖊𝖕𝖞𝖕𝖆𝖘𝖙𝖆 𝕽𝖊𝖆𝖑 𝖗𝖊𝖆𝖈𝖙𝖎𝖔𝖓𝖘
ФанфикKİTAPTA O ŞUNU YAPMAZ FALAN GİBİ YORUMLAR İSTEMİYORUM! İSTEMİYORSAN OKUMA!! CR VERMEDEN ALMAYIN Nsfw alphabet içerir! İzinsiz almayın! Yeni bir kitap ile karşınızdayım(~ ̄³ ̄)~ kitapta: Yandere +18 Smut kan şiddet vb. vardır!! istek açıktır saç...