(1 Gün Sonra)
"Yanayım yanayım ateşlerde yanayım o kırmızı dudağından bir öpücük alayım"
"Kalkın hadi sabah oldu." Diye sesler geliyordu koridordan
"Ceylin kalbini kırmak istemem ama kapa çeneni!" Dedim ona karşılık vererek
Ceylin "Yok kalbim kırılmadı ama şimdi kalkıp yarın için antrenman yapmamız gerek." Dedi
"Yarın mı, yarın ne var ki?...YARIN MAÇ VAR!"
Deyip hemen yataktan kalktım ve hiç düşünmeden üstümdeki gece mavisi yazlık bir gecelikle odadan çıktım ama çıkmaz olaydım, karşımda Ceylin'nin manitası ve onu arkadaşları vardı.Şuan çok utanıyorum ama beli etmeme gerek.
"Sen bunu yeni mi söylüyorsun Ceylin." Dedim herkes bana bakarken
Ceylin güler yüzle "Evet ama merak etme saat daha 8 yani hemen kahvaltı yapıp çıkarız." Dedi
"Oh be." Dedim sonra sinirle Ceylin'e döndüm ve ona
"Sen bizi niye doğru düzgün uyandırmıyorsun lan?"
Ceylin yanıma yaklaşıp kolumdan tutup beni koltuğa oturdu.
"Canım Asya, güzle Asya gel ben sana bir papatya çayı yapayım sakinleş."
"İstemez."
"Papatya çayı ile kim sakinleşmiş de ben sakinleşeyim." Dedim
Sonra salonda olan erkek grubuna döndü gözlerim.
"Hayırdır bir sıkıntı mı var?" Dedim hepsine itahfen ama onlar yerine Ceylin cevap verdi.
"Yok onlarda bizimle antrenmana gelecek." Dedi Ceylin hanım
"O niye?"
"Keyfimiz ve kahyası öyle istiyor da onda." Dedi Anıl
"Bak sen." Dedim sahte bir gülümseme ile.
Bir, iki dakika kimse konuşmadı bende kalıp odanın yolunu tutum.
"Nereye?" Dedi Ceylin arkamdan.
"Odama" dedim ve odaya girdim
Hemen elimi yüzümü yıkayıp dolaba baktım bu gün biraz renkli giyinmek istiyorum.
O yüzden üstüme çiçek desenli mavi bir elbise giydim.
Sonra antrenman çantamı alıp içine antrenman yaparken giydiğim formamı aldım yanına, bir tane havlu, bir tane de tişört ve diz kapaklarıma kader gelen bir tayt adım ve odadan çıktım.
Oradan da mutfağa girip mataramı aldım ve su doldurdum onu da çantaya atıp salona geçtim.
"Ben çıkıyorum." Dedim elimdeki telefona bakarken rehberden Mete'nin numarasına bakıyordum.
Mete benim en yakın arkadaşım tesadüfen tanışmıştık onunla tam 5 yıl önce."Nereye daha kahvaltı yapmadın." Dedi Ceylin
Mete'nin numarasını sonunda bulup arama tuşuna bastım.
"Biz Mete ile dışarda yapacağız zaten uzun zaman oldu görüşmeyeli"
"Peki bu konudan Mete'nin haberi var mı?" Dediği sırada Ceylin, Mete aramaya cevap verdi.
"Efendim fıstıklı baklavam."
Allah'ım yerim ben bu çocuğu.
"Orman gözlüm nasılsın?"
O bana fıstıklı baklavam der bende ona orman gözlüm derim.
"İyiyim sen nasılsın fıstıklı baklavam hayırdır bir sorun mu var?"
"Ya müsaitsen birlikte kahvaltıya gidelim diyecektim."
Her zaman ki gibi hemen cevap verdi.
"Müsaitim tabii, ben zaten şimdi kahvaltı yapmaya çıkacaktım senin de alayım oradan geçeriz."
"Peki bekliyorum." Dedim ve aynı anda kapattık
Ceylinlere döndüğümde Anıl'ın tuhaf bakışlarına 20 saniye boyunca maruz kaldım.
"Artık Mete'nin haberi var." Dedim kapıyı açarken.
~Anıl Akgün'den~
Sizi inanır mısınız ilk görüşte aşka?
Ben inanmazdım ama onu görene kadar, hayatımda her şey o kadar boşken o benim hayatımın merkezine yer etti bende gitti demeye kıyamadım.
Şimdi ise o benim canım kanım oldu.
O gün belki Can o salona gidelim demeseydi tek başıma ölüp gidecektim.
İyi ki bana kafa tutmuşsun güzelim iyi ki.
~Anıl~
Neden bilmiyorum ama sinirden kafayı yemek üzereyim, karşımdaki kızı neden kıskanıyordum ki o benim hiç bir şeyimdi.
Acaba o Mete denen adam neyi oluyordu arkadaşı mı yoksa sevgilisi mi?
Kafayı yiyeceğim şimdi Allah'ım sen bana sabır ver.
Banane ki ondan ki banane.
Oooo Anıl Beyler aşık olmuş vay vay.
Aşık olmadım orandan burandan saçma sapan şeyler uydurma.
Aynen bende malım aynen.
Kaybol lan!
Tamam be.
Acaba harbiden aşık mı oldum ben bu kıza?
Bilmiyorum hiç bir şey bilmiyorum!
Kendine gel Anıl o bir defa olur, bir defa.
🌺Kestimmmm!
Biliyorum uzun zamandır bu bölümü bekliyordunuz ve sonunda geldi.
Neden bu kadar geç geldi diye sorarsınız 1. biraz üşendim 2. Taşınma işlerimiz vardı ama şükürler olsun ki yerleştik her neyse.
Bölüm hakkında ne düşüniyorsunuz?
Anıl'lın Asya'yı kıskanması peki?
Yazım hataları varsa kusura bakmayın ve ayrıcaa hayal et okuyucu olmayayınnnnn.
Seviliyorsunuzzz bayyy🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybolcu Kız
Teen Fiction"Sen kimle konuştuğunun farkında mısın?" "Yo kimsin sen?" İşte böyle umursamaz ol Asya "Basketbolcu Anıl Akgün" Dediği isimle donakalmıştım Bu bildiğimiz dünyaca ünlü, genç basketbolcu Anıl Akgün'dü ve o şuan benim karşımdaydı. O an içimden koca...