Yıllar sonraaa bölüm gelmişşş
..............................."Hadi be kızım ben seni mi bekleyeceğim hep?"
"Mete beni deli etme beklemek istemiyorsan git." Dedim saçımın son parçasını fönlerken.
"Tamam be Fıstıklı baklava ne kızıyorsun."
"Kızarım Mete zaten allak pullak kafam." Dedim oda dan çıkarken.
"Hayırdır kim allak pullak etmiş benim fıstığımın kafasını." Dedi yanım gelip yanaklarını sıkarak.
Anıl diyemedin tabi.
"Boş ver sonra anlatırım hadi çıkalım."
"Lan sen ciddi misin?!"
"Mete."
"Sustum." Dedi bense ayakkabılarımı giydim ve hem aşağı indim araba anahtarlarımı almamıştım Mete ileydim, bugün umarım güzel bir bir gün olurdu hiç bir şey düşünmek istemiyordum hele ki Anıl'ı hiç düşünmek istemiyordum.
"Beklesene kızım ne bu acele?"
"Seni mükemmel bir yere götüreceğim ama ilk önce kahvaltı."
"Allah Allah merak ettim bak şimdi." Dedi arabaya binerken.
"Hadi hadi gidelim açım zaten."
(Anıl'ın Anlatımıyla)
"Abi nasıl öpersin ya yeni tanıştığın kızı, nasıl yaparsın bunu?!" Diye başımın etini yiyordu Can bütün hepimiz oturmuş beni Asya'yı öptüğümü konuşuyorduk.
O gece bizimkilerden Can, Halil ve Gökhan bizi görmüştü.
"Can haklı Anıl...ya kızın sevgilisi falan varsa?" Dedi Halil.
"O zaman bana karşılık vermezdi abi vermezdi!" Herkes bir an sustu ve konuşan Emir oldu.
"Sana karşılık mı verdi?" Kafa salladım bir an dün geceye gitti aklım nede narin öpmüştü beni.
"Bunu bize söylemedin."
"Evet bu işleri daha farklı yapar Anıl." Diye konuştular Cem ile Gökhan.
"Aklımdan çıkmış biran-"
"Abi bu her şeyi değiştirir o sana karşılık verdiyse kız sana karşı bir şeyler hissediyordur." Diye bağırmaya başladı Can
"Öyle mi dersiniz?"
Hepsi birlikte "Öyle deriz." Dedi
"Neyse takma sen kafana yarın onlardayız bol bol konuşursunuz." Dedi Gökhan imayla.
"Gökhan sana bir ben çakarım birde duvar çakar haberin olsun."
"Tamam abi bir demedim sanki yengeye laf attım."
"Gökhan senin var ya-" Demem kalmadan Gökhan yanımdan hayvan gibi gülerek kaçtı.
"Abi tamam sakin ol demedim Asya'ya yenge falan."
"Can bir bırak beni koçum."
"Yok o abi sevseler bırakmam."
"Ceylin'e söylerim seni."
"Abim benim istediğini yap ben arkandayım."
"Gökhan gel lan buraya seni çamaşır niyetine balkona asacağım gel."
"Abi hiç gerek yok ben kendimi astım geldim valla." Dedi Gökhan kaçarken.
"Anıl abi sana bir teklif sunuyorum." Dedi Can.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Voleybolcu Kız
Novela Juvenil"Sen kimle konuştuğunun farkında mısın?" "Yo kimsin sen?" İşte böyle umursamaz ol Asya "Basketbolcu Anıl Akgün" Dediği isimle donakalmıştım Bu bildiğimiz dünyaca ünlü, genç basketbolcu Anıl Akgün'dü ve o şuan benim karşımdaydı. O an içimden koca...