Juoksemme sohvalle tommin kanssa, meillä on kisa kuka pääsee nopeiten valitsemaan elokuvan.
Minä voitin, oli niin lähellä että tommi olisi voittanut mutta juoksin äkkiä kovempaa kun olin jo päätänyt minkä elokuvan haluan katsoa.
"hahaa olin nopeampi" sanon ja sitten me nauretaan täysiä. "jaa jaa, mäpä voitan seuraavan kerran" sanoo Tommi.
Alamme katsomaan Homecoming (se spider-man elokuva). Olemme katsoneet elokuvaa jo jonkun verran ja silmäni alkavat painamaan ja nukahdan.
Herään aamulla tommi vierestä, hän oli peitellyt minut ja pistänyt television kiini. Tarkistan puhelimesta paljon kello on ja se nätytää 9:30, joten päätän herättää Tommin, mutta tällä kertaa et jaksa hakea vettä joten herättelet hänet rauhassa.
Näen Tommin puhelimessa taustakuvana minut nukkuvanaa, awwwwww! Yhtäkkiä joonas soitaa minulle, se meni näin:
(j:joonas sä:s)
J:mitäs teete? Ajateltiin että voitais käydä jäätelöllä vaan me kaksi.
S:hmm monelta, mun kyllä tekis mieli (sun lempi jäätelö)
J: käykö vaikka 12.00?
J: ja sit vaikka (random jäätelö kioski) lallilan jäätelöt?
S:joo, siellähän on parhaat jäätelöt!
J:well lets see then
S:See yaSkip 12.00.
"heippa lähen nyt" huikaan Tommille lähtiessäni. "heippa rakas" tommi sanoo ja annan sille pienen pisun ennen kun lähden. Mä en malta odottaa että pääsen syömään jäätelöä kun en oo jaksanu ostaa sitä kun oon ollut kiireinen.
Tapaan pian porkon ja syömme jäätelöt käymme hakemassa pari tavaraa tokmannilta kun tarvitsin pari pientä asiaa.
Nyt olemme kotona Tompan kanssa juttelemme uusista keikoista, Tommi sanoi etta pääsen sen mukaan, en malta odottaa!
--------
Joo jatkoin kuitenki byeeee-opski🖤
BẠN ĐANG ĐỌC
Tommin ja y/n rakkaustarina
Ngẫu nhiênTää kirja on niiku päiväkirja nii kutsun ny sitä toks