Skip 2 kuukautta.
"Tommppaaa!" Huudan täysiä. Tommi juoksee paikalle. Sä:"meil ei oo ruokaa meijän pitää käydä kaupas" Tommi:"vittu älä säikytä, ja joo mennään vaik heti. Sä"sori tompa ja juu." Kun olette kaupassa porko pistää teijän ryhmään viestiä.
(Porkolinus=Joonas. Rks❤️=Tommi. Bisse kuningas=joel. Catman=Niko. Puhtaat sukat=Olli. Babyy=Alex minä=y/n)
Bisse
Porkoliinus:ku ei vähään aikaan olla oltu sillai et vaa hengaillaan nii ollaaks tänään niin?
Babyy:hyvä idea isukki.
Porkoliinus:en oo sun isi!
Babyy:yhyyyy.
Rks❤️:mulle käy ja varmaan y/n:llekkin käy.
Minä:juu, ja me voidaan adoptoida vauva.
Babyy:jeeeeee.
Bisse kuningas:käykö klo 12.30?
Porkoliinus:juu käy.
Catman: juu mäkin tuun.
Puhtaat sukat:tuoks joku herkkuu ja bissee?
Rks❤️:me voidaan ku ollaan kaupas.
Pistän puhelimeni laukkuun ja lähdemme tompan kanssa ettimään herkkuja ja ruokaa. Vähän ajan päästä me mennään maksamaan ja ajetaan studiolle. Pojat on jo studiolla. Tommi:moi me tultiin.
Sä:missä meijän vauva on?
täävvä äti. Ale sanoo vauva äänellä. Joonas:mitä elokuvaa katotaan? Sä:jotain semmosta mitä vauva uskaltaa kattoo, Tuu ale äipän syliin. Nauratte kaikki. Ale tulee syliisi ja Tommi lähti purkamaan kassit ja laittamaan herkut me etsimme myös hyvän elokuvan. Joel:otetaanko vauvalle my little ponny? Niko:oikeesti. Joel:no ei oikeesti, käykö it? Tommi:no käy jos ei ale pelkää. Tommi pistää herkut pöydälle pidän alea edelleen sylissä eikä Tommi onneksi ole vihainen tai ees kade. Aleksi:en mä pelkää. Ale pistää kädet puuskaan. Olli:no katotaa sit it. Kun olette katsoneet elokuvan huomaat että ale nukkuu sylissäni. Kuiskaan tommille hiljaa:kannatko vauvan nukkumaan? Tommi:joo. Tommi kantaa Aleksin nukkumaan ja peittelee alen. (Ja tähän sit semmonen asia että sä asut tommilla) sä:ainiin mun siskon lapsi tulee kahelta meille hoitoon. Tommi:no sit meijän kannattaa mennä kotiin koska kello on kohta kaks. Sä:joo ja pojat sanokaa alelle et me mentiin Tommin kaa kotiin ku mun siskon lapsi tulee meille hoitoon niin se on meil yötä. Joonas:joo sanotaan. Sä ja tommi:moikka.
---------
Haluisin vielä kirjoittaa tätä ku tuli kirjoitus into mutta koska me ollaan matkalla iso mummolaan
Niin ollaan siel kohta niin en voi enää kirjoittaa, mut tää luku on vähän pidempi toivottavasti tykkäätte -opski🖤
BINABASA MO ANG
Tommin ja y/n rakkaustarina
RandomTää kirja on niiku päiväkirja nii kutsun ny sitä toks