Luku 23 Love Of Mine

12 1 0
                                    

Näpyttelen kynääni paperille "monelta ne siis tulee?" kysyn tommilta "yhelt" vastaa tommi, jännittää aivan sairaasti kun nään nyt vihdoin hänen vanhemmat mutta pitäisi kirjoittaa kirje äitille mutta en nyt pysty.

Kävelen Tommin luokse ja pistän pääni hänen olkapäälle.

"jännittääkö?" Tommi kysyy minulta, "vähän" se oli valhe, minua jännittää vitusti koska ketä nyt oikeesti ei jännittäis.

Tommi kävelee kaijuttimen päälle ja pistää soimaan love of mine, vaikka se on heidän tekemä biisi niin siitä on muuttunut minun ja Tommin biisi.

Hän tietää että biisi auttaa rauhoittumaan mutta harvoin ei.

------------vanhemmat tulee skip---------------

"Hei Tommin vanhemmat" moikkaan heitä. Olin juuri kokannut heille ruokaa joten keittiö oli ihan sotkussa, pitäisi sekin siivota nopeasti koska se näkyy olohuoneeseen asti mutta onneksi se ei ollut niin likainen.

"hei, sinä taidatkin olla y/n?" kysyy Tommin vanhempi.

--------------skip kun he lähtee------------------
(oli pakko skippaa ku tajusin että en tiedä yhtään mitään Tommin vanhemmista)

"He olivat kivoja" sanon Tommille. "tietysti he ovat" Tommi vastaa hymyillen.

On ilta joten mene vaihtamaan vaatteeni yö vaatteisiin. Ne on musta toppi ja shortsit jossa on pinkki raita.

Tommikin tulee vaihtaa vaateensa mutta lähden vessaan (yk tavallisia vessa ilta hommia).

Menen sänkyyn ja tommi tulee perässä
"olet rakkain ja tärkein ihminen mitä minulla on ollut ja tulet niin pitkään kun pystyt ollakkin" Tommi sanoo ja antaa pienen pusun otsaani. Hän on niin söpö että en kestä! "sinä myös" vastaan hänelle ja menemme nukkumaan.

------------------seuraava pv------------------------
"huomenta rakas" Tommi herättää minut ja tuo aamupalan sänkyyni.
"huomenta, Kiitos rakas" vastaan. "ajattelin että koska olemme aina menossa kaikkialle ja olemme aina poikien ja muiden kanssa niin voitais pitää rento päivä" tommi sanoo. Oi kuinka rakastan tota miestä sydämmestäni lähtien. Pussaan häntä huulille ja alan syömään.

"sä oot aivan taivaan lähettämä kokki" sanon Tommille. "kiitos rakas" Tommi vastaa.

Kun olen syönyt Tommi ehdottaa elokuvaa ja päädymme 1001 dalmaatialaiseen.

"hyvä elokuva" sanon ja Tommi vastaa myöntävästi
----------
Joo joo random mut ok
-opski🖤

Tommin ja y/n rakkaustarinaWhere stories live. Discover now