Luku 18 Thank You For The Pain

16 0 0
                                    

                             Skip 2kk
Kävelemme bc jätkien kanssa meren rantaa, kun ihmiset huomaa et bc on siinä he jäävät ottamaan kuvia ja nimmareit, sanot Tommille että menet vähän kävelemään. Yhtäkkiä huomaat exäsi joka oli hullu, exä(vaikka William):jaaha mitä se tyttö yksin kävelee. Yrität juosta pakoon mutta exäsi nappaa sinut ja työntää veden alle ehdit huutaa apua ja Joonas kuulee jotenkin ja juoksee sun luoksesi ja kaataa exäsi Joonas tietää hänestä kun kerroit hänelle. Alat itkee kun joonas nappaa sinut syliin ja juoksee kunnes olette erossa siitä idiootista, Tommi huomaa ja juoksee hert luoksesi yskit edelleen vähän vettä. Se oli niin tramaattinen että sä et ikinä uskalla mennä yksin vedenrannassa. Seuraavaks menette syömään koska ette jaksa mennä baariin ja näät lisäksi entisen parhaan ystävän, hän vetää sinut ulos Joonas vähän epäröi että uskaltaaako jättää sinne sen ämmän kanssa mutta päättää vaan katsella (ne on sit mäkissä) sun ex besu(vaikka sara) :anteeks kaikesta mitä tein pliis anna anteeksi. Sä:en ikinä kiitos vaa minkä kivun teit mulle, thank you for the pain fuckin bitch. Ja juokset sisälle. Tiedät mitä se ämmä jää tekemään eli ulvomaan itkusta mutta sua ei kiinnosta menet vaan sisälle ja esität että kaikki on hyvin, mietit miten huono päivä on ollu tänään ja muistat tarkalleen mitä sara teki sinulle. (se tapahtu tän aikana eli kirjan) kaikki pojat tietää mitä se teki joten he katsovat sinua niinkui 'onko kaikki okei' vastaat: joo samalla tavalla kun ennen, ja he tietävät miten.
------------------------
Joo aika tramaattinen tarina hehe mut joo sain nyt edes jotain kirjotettuu-opski

Tommin ja y/n rakkaustarinaKde žijí příběhy. Začni objevovat