Luku 4 Herätys

39 0 0
                                    



On aamu huominen meni tavallisesti päätät herättää Tommin mutta miten? Keksit idean hiivin Joonaksen luo ja varastat siltä peiton ja hän ei herää menet myös hakemaan muitten peitot eivätkä he kumma kyllä herää. Laitat peitot Tomin päälle ja Tommi herää ja alkaa nauraa. Tommi:jaa tällä tavalla aijoit herättää mut. Y/n:just niin😄. Nauratti kummatkin kun Joonas tulee huoneeseen. Joonas:missä... Joonas huomaa peitot. Joonas: ... aa nyt tajusin. Ja hänkin nauraa . Menette herättämään muutkin samalla tavalla. Y/n:noniin vikana ale. Hiivitte huoneeseen ja teet saman herätyksen alelle mutta Joonas vähän saattoi pilata asian. Joonas:HERÄÄ ALE!! Sä:voi vittu kiitti vaan Joonas 😂 saanko Tommi sun lusikat. Joonas: ei ei taas. Joonas juoksee kun heität häntä lusikoilla. Tommi: noniin veljet ja siskot lopetetakaan. Ette lopeta kun ette kuule Tommia joten Tommi sanoo uudestaan: NONIIN SISKOT JA VELJET LOPETTAKAA. nauratti kaikki 😂. Alex: neiti porko kerrotko mikä tää homma nyt on ja miks mun päällä on poikien peitot? Selität asia ja kaikki nauratta. Tästä tulee iloinen päivä❤️. Niko:meil on tänään keikka. Joel:nii vittu onkin(vilkaisee kelloa) 2h päästä mennään valmistautumaan. Menette keikkapaikalle keikka alkaa. Joonas: me pyydetään mun rakas pikkusisko ja Tommin tyttöystävä. Nouset lavalle. Tommi:tätä biisiä ei ole vielä julkistettu Eikä tulla pitkään aikana julkaisemaan kun tää on vähän vielä kesken mutta tää on omistettu y/n:älle. Biisissä on mielestäsi kauniit sanat.

Tommin ja y/n rakkaustarinaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang