Ya da Lalisa

169 22 6
                                    

Bu gece neredeyse hiç uyuyamamıştım. İki üç saat belki uyumuşumdur. Chaeyoung beni göreceği için çok heyecanlıydım. Hâlâ da heyecanlıyım. Şimdi ona not yazıyorum. Sonra da Jisoo'nun dediği gibi yapacağım. Notu şöyle yazdım:

Bodruma gel.

-L

Kısa yazmıştım. Notu ikiye katladım ve Chaeyoung'un sınıfının önüne gittim. Kapıdan içeriye yavaşça başımı uzattım. Chaeyoung ve yanında bir kız kapıya doğru geliyorlardı. Hemen geri çekildim ve biraz uzaklaştım. Duvara yaslanıp kafamı diğer tarafa çevirdim. Birini bekliyormuş gibi davranmaya çalıştım.

Birkaç saniye sonra Chaeyoung'ın sınıfına döndüğümde Chaeyoung bana bakıyordu. Yeni görüyormuş gibi davranıp Chaeyoung'a biraz yaklaştım.

"Bir sorun mu var?"

Kafasını iki yana salladı. Gülümsedim. Sonrada arkadaşıyla beraber uzaklaştı.

Derin bir nefes verdim ve Chaeyoung'ın sınıfının önüne gittim. O sınıftaki arkadaşıma seslendim.

"Yuqi!"

Yuqi beni görünce yanıma geldi. Notu uzattım.

"Bu notu kimseye göstermeden Chaeyoung'ın sırasına koyar mısın? Lütfen kimseye gösterme. Sende bakma olur mu?"

Şaşkınca notu aldı.

"Ne yazıyor ki?"

"Sana sonra anlatırım. Şimdi çok vaktim yok. Lütfen."

Boş bir ifadeyle başını salladı ve sınıfa girdi. Şimdi tek yapmam gereken Chaeyoung'ın sınıfa gitmesini sağlamaktı. Chaeyoung'ın gidebileceği yer bahçeydi. Hızlı adımlarla bahçeye indim.

Hızlıca etrafa bakındım. Chaeyoung yoktu. Sonra bahçenin arkasına koştum. Bizim geçen gün oturduğumuz kamelya da Chaeyoung ve birkaç arkadaşı oturuyordu.

Onu gördüğümü belli etmemeye çalışarak yavaşça oraya doğru yürüdüm. Birini arıyormuş gibi etrafa bakınmaya başladım. Onların oturduğu kamelyaya yakındım. Sonra Chaeyoung'a baktım. Bana bakıyordu. Yanına gittim.

"Şey Chaeyoung, bir arkadaşın seni arıyordu. İstersen bir bak. Sizin sınıfta şuan."

Göz göze geldiğimiz için kalbim şuan yerinden çıkacak gibiydi. Yine bacaklarım titriyordu.

Oturduğu yerden kalktı ve yanıma geldi. Olamaz! Şuan eminim kalbimin sesini duyuyordur!

"Teşekkür ederim söylediğin için. İstersen birlikte gidelim. Yani bir işin yoksa."

"Olur. Bir işim yok."

Gülümsedi ve yürümeye başladık.

Chaeyoung'la birlikte sınıfın önüne geldiğimiz zaman bana döndü.

"Sonra görüşürüz."

Gülümsedim.

"Görüşürüz."

Kapının kenarından baktın ona. Etrafına baktı. Kimse birşey demeyince kaşlarını çattı. Kapıya doğru baktı. Hemen kenara çekildim. Birkaç saniye sonra yeniden baktığımda elinde not vardı. Okuyunca gülümsedi ve sırasından kalktı.

Hemen bodruma koştum. Merdivenden inip onu öptüğün yerde durdum ve beklemeye başladım.

Ayak seslerini duyduğumda bacaklarım yeniden titremeye başladı. Ayak sesleri daha da yaklaşınca utançla elimle yüzümü kapattım.

Ayak sesleri merdivenden inince duraksadı. Muhtemelen beni gördü. Birkaç saniye sonra yanıma geldi. Tam karşımdaydı şuan. Derin derin nefes almaya başladım. Güldü. Eliyle elimi tutup yüzümden çekti. Ama ben utançtan gözlerimi açamamıştım.

"Ama bunun yüz yüze olması gerekiyordu L."

Gözlerimi açınca ekledi.

"Ya da Lalisa."

Baktıkça baktım ona. Benden kat kat güzelken benim için buraya bile gelmesi harika birşeydi.

Birşey demek için ağzımı açtım ama diyemedim. Dudak büktü.

"Hadi ama Lalisa. En azından konuşabilirsin değil mi?"

Yaklaşmaya başladı. Yaklaştıkça gözlerim büyüyordu. Bunu neden yaptığını anlamıyordum. Yanmaya başlamıştım.

"Benim..benim için geldin."

Güldü.

"Başka kim için olacak? Ayrıca gayet güzelsin saçmalıyorsun. Belkide benden bile."

"Hayır saçmalama."

Gülümseyip sarıldı bana. Bende elimi beline değdirdiğimde ona dokunmanın ne kadar güzel birşey olduğunu anlamıştım.

"Sen benim için mi kendini aşka inandırmak istiyordun?"

O bana sarılırken konuşmak epey zor olmuştu.

"Evet. Senin için."

"Peki bunda başarılı oldun mu?"

Ayrıldıktan sonra konuştu.

"Henüz değil. O yüzden bana biraz zaman vermen gerekiyor."

"İstediğin kadar veririm. Ömrümün sonuna kadar bile bekleyebilirim."

Gülümsedi.

"O zaman şimdilik arkadaş olalım. Olur mu?"

Biraz duraksadım. Onunla arkadaş olmak..Sanırım bu başlangıç için kocaman bir adım olurdu.

"Olur."

"O zaman gel çıkalım."

Başımla onaylayıp peşinden yürümeye başladım. Yürüyüşü bile mükemmeldi.

§

Vaayy

Bir gunde iki bolum

Cok iyiyim bugun

Acaba ucuncude gelir mi 😺

Anonim ~ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin