Lisa:
SevgilimCiktin mi
Chaeyoung:
EvetBaya yaklastim
•
Telefonu kapatıp yola baktım. Bir süre sonra Chaeyoung'un kırmızı arabasını görmemle ayağa kalktım.
Arabaya binip Chaeyoung'a döndüm.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın. Nereye gidelim?"
Biraz düşünüp cevap verdim.
"Geçen gün gittiğimiz yerin yakınında çok güzel bir yer görmüştük. Hatırlıyor musun?"
"Evet. Piknik mi yapalım?"
"Olur."
-
Biraz alışveriş yapıp bahsettiğim yere gelmiştik. Yere küçük bir örtü serip oturduk.
Hayatımızdaki her şeyi yoluna koymuştuk. Özellikle Chaeyoung'un hayatındakileri.
Okula geri dönen eski sevgilisi ve eski arkadaşı Chaeyoung'la biraz uğraşmışlardı. Ama Chaeyoung'un yanında bu sene ben vardım. Bu yüzden kolayca çözmüştük.
Yalnızca küçük bir oyunla okuldan attırmıştık o kadar.
Ortaokulda ki olaya gelirsek, Chaeyoung onunla buluşup konuştu. Özür diledi. Kız tamamen affetmese de en azından kinini azaltmıştı.
Jensoo çiftimizin arası fazla iyiydi. Her an evlenebilirler, o derece.
Yeonnie'ye gelirsek, onların biraz daha yol kat etmeleri gerek, bana göre. Ama mükemmel bir çiftler.
Bize gelince, bende bilmiyorum. Sanırım Chaeyoung'a sormalıyım.
"Chaeyoung."
"Efendim?"
"Ne zaman evleniriz?"
Güldü.
"Sen ne zaman istersen o zaman sevgilim."
Bizimki de böyle.
Kutudan bir çilek alıp Chaeyoung'un ağzına uzattım.
Chaeyoung'la telefonlarımıza aynı anda gelen mesajla nereden geldiğini anlamıştık.
Evlenelim Jisoo 💕
Jisoo:
SaJennie:
AsMiyeon:
AsMinnie:
AsLisa:
AsChaeyoung:
AsJennie:
Hissediyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ~Chaelisa
Fanfiction"Aşka inanmam L" "Neden Chaeyoung" "Aşk insanın kendini mutlu etmek için kendini inandırdığı bir oyundur kısaca yalandır" "Bu fikrini değiştireceğim Chaeyoung" "Göreceğiz L"