Yatalım mı?

187 22 12
                                    

"Hoşgeldin Lalisa."

"Hoşbuldum."

Kapıdan girip Chaeyoung'ın eliyle gösterdiği odaya girdim. Yavaşça koltuğa oturduktan sonra Chaeyoung'a baktım. O da geldi ve yanıma oturdu.

"Tek mi yaşıyorsun?"

"Ailem yurtdışında."

Başımı salladım. Evleri çok güzeldi. Bahçeli ve iki katlıydı.

"Ee ne yapalım?"

Etrafı incelerken Chaeyoung'ın sorduğu soruyla gözüm mutfağa takılmıştı. Mutfakla salon birleşikti. Chaeyoung'a döndüm.

"Pasta yapalım!"

Ayağa kalktı. Bende tam kalkacakken yanıma geldi ve elimden tuttu. Ben daha elimi tutmasının şokundayken beni kaldırmıştı ve el ele mutfağa girmiştik bile. Ben hâlâ ellerimize bakıyordum. Chaeyoung elimi bırakınca şaşkınca ona baktım. O da bana baktı.

"Ne oldu?"

Kafamı iki yana salladım toparlanmak için.

"Birşey yok."

"Gel malzemeleri çıkaralım."

Yanına gittim. Ben malzemeleri söyledim. O da çıkarttı.

-

Kek çok ağırlaştığı için karıştıramayınca Chaeyoung'ın kahkahasını duydum.

"İstersen ben yapayım."

"Yok yok. Bak yapıyorum."

Yeniden çevirmeyi denedim ama beceremedim. Umutsuzca keke bakarken Chaeyoung yanıma geldi ve elimi tutup elimdeki çırpıcıyı aldı.

"Chaeyoung! Sen elime her dokunduğunda şoka giriyorum ve sen bunu yapmaya devam ediyorsun. İnadına yapıyorsun değil mi?"

Şaşkınca bana baktı.

"Farkında değildim."

Konuştuktan hemen sonra elimi tuttu.

"O zaman alış. Sürekli tutacağım çünkü."

"Ne? Ciddi misin?"

Başını salladı. Bir elimi tutmaya devam ederken diğer eliyle de keki karıştırmaya başladı. Şaşkınca onu izliyordum.

-

Ben pastayı süslerken bir yandan da hâlâ Chaeyoung ile el eleydik. Şaşkınlığımı yavaş yavaş atlatmaya başlamıştım.

Süslemek bitince olduğum yerde zıpladım.

"Bitti!"

Pastayı inceledi. Sonra bana döndü.

"Pastane açmalıyız bence."

"Çok mantıklı. Hadi açalım."

"İsmi ne olacak?"

Biraz düşündükten sonra heyecanla cevap verdim.

"Chaelisa!"

"Olur. Hatta mükemmel olur."

Gülümsedim ve elime bir bıçak aldım. Pastayı kesmek için kaldırdığımda Chaeyoung'ta elimin üstünden bıçağı tuttu ve birlikte pastayı kesmeye başladık.

"Kendimi şuan düğünde gibi hissediyorum."

"Gerçeğini yapalım mı?"

Chaeyoung'ın dediği şeyle ağzım açık kalmıştı. Sonra kendimi toparlayıp şakaya çevirdim.

"Bugünlerde çok şakacısın Chae. Sebebi nedir?"

Sadece gülümsedi. Hiçbir şey demedi. Ciddi bir cevapta beklemiyordum zaten.

Anonim ~ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin