Yoongi son zamanlarda Jimini düşünmekten başka hiçbir şey yapmıyordu. Ne yemek yiyor, ne de saraydan dışarı çıkıyordu. Zaten 1 hafta sonra da Jennie ile evlenecekti.
Artık her şeyden bıkmıştı; babasından, saraydan, yemek yemekten, konuşmaktan, gülmekten, nefes almaktan, yaşamaktan bıkmıştı. Babası hala onu en ufak konularda sıkıştırıyordu ve Yoongi bundan da bıkmıştı.
"Belki şu zamana kadar atmaktan vazgeçmeyen kalbimin durma vakti gelmiştir..."
Yoongi kurduğu cümleyi duyunca gözlerini kocaman açtı. Hayır canına kıyamazdı, kıymamalıydı. En azından minik Jimin'inin intikamı alınana kadar...
...
"Ben ölmedim sevgilim ve hala seni çok seviyorum"
Yoongi Jiminin sesine benzeyen bu sesle irkilmişti. Hemen çevresine baktı ama Jimin yoktu, olamazdı zaten.
"Sevgilim buradayım, lütfen bana bak..."
"Jimin!?"
"Efendim Yoongi'm"
"B-bu sen olamazsın..."
"Neden olmayayım sevgilim?"
"A-ama sen... Gözlerimin önünde idam edildin..."
Cevap gelmedi.
"JİMİN! BURADAYSAN YANIMA GEL N'OLUR SENİ ÇOK ÖZLEDİM"
"Hala buradayım sevgilim"
"Neredesin?"
"Sesime gel..."
Yoongi umutla sesin geldiği yöne ilerledi, banyodan geliyordu. Banyoya hızlıca girdi ve etrafa bakındı. Ama Jimin yoktu.
"Jimin?"
"Buradayım Yoongi'm"
Yoongi banyonun her tarafına bakmıştı ama yoktu. En son banyodan çıkarken boy aynasına gözü takıldı ve yutkunmasıma engel olamadı.
Oradaydı.
"Sevgilim buldun beni"
"J-jimin aynada ne işin var... Ve benim yansımam..."
"Sizi çok seviyorum efendim"
"Efendim..mi?"
Aynadaki yansıma gülmeye başladı, ama bu alaylı gülme değildi; sevecen, tatlı bir gülmeydi. Tıpkı eski günlerde güldüğü gibi...
Yoongi aynaya yaklaştı ve aynaya sarıldı. Jimin buradaydı ama çok mantıksızdı çünkü o ölüydü. Jiminin kokusu burnuna gelince ağlamasına engel olamadı.
"Jiminim beni bırakmayacağını biliyordum sevgilim sana çok teşekkür ederim lütfen affetme beni, ölümünün sebebi benim"
"Sevgilim senin yüzünden değil, baban yüzünden. Neyse sevgilim, ama hayatıma girdiğin için sana çok teşekkür ederim"
"Sen de benim hayatımı güzelleştirip, en önemlisi hayatım olduğun için sana çok teşekkür ederim. Senin sayende mutluluğun ne olduğunu gördüm... Sen bana gülmeyi öğrettin miniğim ama bunun karşılığında sana hiçbir şey yapamadım ben..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prens ile Miniği || Yoonmin
FanfictionPrens Yoongi ile minik Jimin'in hikayesini duymuş muydunuz? Bir hoşlantı ile başlayan bu hikaye, minik Jimin'in ölümüyle bitmesini kim bilebilirdi ki... İlk ficim kötü olabilir, yazım hataları varsa affola