Çözülmez
>GünümüzGüne gözümü sevdiğim adamın kollarında açtım. Hala her şeyi çözmüş sayılmasak da yanımda olması bile mutlu olmama yetiyordu. Hala uykusunda sıçrıyordu, belli ki anlatmadığı anlatmak istemediği kabuslar görüyordu. Üstüne gitmeden zamanı gelince kendi isteğiyle anlatmasını beklemeyi tercih ettim.
"Günaydın!"
"Günaydın, rahat uyuyabildin mi?"
"Hiç olmadığı kadar hem de."
"Güzel. İlaçlarını getireyim mi?"
"Kalkarım şimdi. Daha saati gelmedi. Bir kahve içeriz öyle alırım ilaçları."
"O zaman hazırlıyorum ben kahveleri, sen de duşa gir istersen bu süreçte. Banyoda temiz havlular var. Çekmeceden alabilirsin."
Ateş duşunu alırken ben de kahve demledim. Kahvelerimizi içerken hikayenin de devamını dinlemeyi umuyordum. Duştan sonra bir süre hiç konuşmadan kahvemizi içtik, anlatması için onu zorlamak istemiyordum. O da bunun farkındaydı.
"Konuşmaya devam edelim mi?"
"Olur, eğer sen de kendini anlatmaya hazır hissediyorsan konuşalım."
"Ameliyatlarım sonunda son bulmuştu ama artık bağımsız yürüyemiyordum. Artık tek istediğim yeniden yürümeye başlayıp karşına çıkmaktı. Yoğun bir fizyoterapi süreci başladı, bir yandan fizyoterapi alıp bir yandan da yüzme seanslarıyla destekliyordum tedaviyi. Sonunda yorucu bir süreç olsa bile başarıyla sonuçlandı, yeniden yürümeye başladım. Sonra da çıkıp geldim."
"Peki bunu bizimle paylaşsan ve bıraksan yanında olsaydık olmaz mıydı?"
"Ölebilirdim Ozan , günden güne acı çekerek ve çektirerek ölebilirdim. Ya da daha fenası olurdu, kötürüm kalırdım. Bunu yaşamak istemedim, yaşattırmak istemedim sizlere."
"Parayı nasıl buldun peki?"
"Biliyorsun güzel bir anlaşma imzalamıştım takımla, ödememi de aldım. Öldüğümü zannettikleri için paranın da peşine düşemeyecekti."
"Bahsettiğin parayı biliyorum ama bu anlattığın tedavi sürecini karşılayabilecek bir para değil, bunun farkındayım. Lütfen bana yalan söyleme. Ne zamandan beridir bu kadar rahat yalanlar giriyor aramıza?"
"Ozan, bazı şeyleri anlatamam nolur zorlama."
"Ateş neler döndü anlat hepsini ben artık daha fazla yalan ve sır istemiyorum."
"Tamam, ona da tamam ama sakin sakin dinle beni."
"Tamam anlat."
"O dönem bilinmeyen bir numaradan telefonlar alıp duruyordum. Para karşılığı maçlarımı satın almak istiyorlardı. Kabul etmedim, vazgeçer sandım. Sonra işin dozunu arttırdılar beni tehdit ettiler."
"İlişkimizle."
Duyduklarım o kadar öfkelendirmişti ki beni ne söyleyeceğimi bilemedim. Sakince anlatmaya devam etmesini bekledim.
"Bir şekilde haberdar olmuşlardı. Kariyerimi bitirmekle tehdit edildim. O an kendimi düşünmedim inan kariyerim falan umrumda değildi. Zaten bu hastalık yüzünden bir kariyerimin olması mümkün değildi. Ama sen geldin aklıma, hayallerin, kariyer planların vardı. İstediğin gibi hukuk fakültesini kazanmıştın, ilk senen bitmişti. Okulunu bitirip hayal ettiğin gibi savcı olacaktın. Bu ilişki afişe edilirse senin hayatın da bok olacaktı. Mecbur kalıp görüştüm onlarla."
"Aklım almıyor nasıl haberdar olmuşlar ilişkiden?"
Başını öne eğip susmayı tercih etti. Duymamı istemediği bir şeyler saklıyordu.
"Ateş tekrar etmeyelim aynı şeyleri. Yorma beni anlat hadi."
"Baban."
Duyduğumla beynimden vurulmuşa döndüm. Bu duyduklarımın doğru olma ihtimali bile yüreğimi sıkıştırıyordu. Babam bu kadarını nasıl yapabilmişti aklım almıyordu?
Son sır perdesi de aralanmış oldu.☺️
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum, şimdiden çok teşekkür ederim ♥️
Nasıl buldunuz bölümü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Beni Severmiş O boyxboy
RomanceLise sıralarından başlayan sıcacık bir aşk hikayesiyle beraberiz. "Gelmişsin uğur böceği?" "Iısrar ettin o kadar , kırmak olmaz. Hem kaz kafalı mısın sen kaç kere dedim spot ışıklarını tutma bana.Ne diye koşa koşa geldin yanıma?Bak yine tüm gözler...