Al Beni
>MaziAteş okula gelmediği için okul çıkışı direkt evlerine gittim. Kesin uykuda kalmıştı salak sevgilim. Umarım suratsız babası evde değildir. Karşılıklı bir şekilde sevmiyorduk birbirimizi. Kapıyı üç kere çalmama rağmen açan olmamıştı. Bu durum daha da telaşlandırmıştı beni. Kapıya doğru gelen ayak seslerini duyunca içim bir parça da olsa rahatlamıştı.
"Uğur böceğim?"
"Sevgilim?"
"Lan böyle sevgilim dedikçe düşüp bayılacak gibi oluyorum yavrum."
"Bayılma sevgilim alış alış, bir ömür duyacaksın. O değil de pek sempatik babacığın evde mi acaba?"
"Yok camide."
"E o zaman beni neden içeri davet etmiyorsun salak sevgilim?"
"Pardon yavrum güzelliğine daldım salaklaştım. Gel tabi."
"Normal vakitte pek akıllıymışçasına salla bakalım."
Beraber içeri geçtik, pek solgun görünüyordu.
"Neden gelmedin okula, merak ettim seni."
"Üşütmüşüm yavrum , pek halsizdim sabah, babam da gitme dedi ondan gelmedim."
Alnını yokladım hemen.
"Gel bakayım sana var mı ateşin? Var ateşin soyun hemen duş aldıralım sana."
"Bakıyorum da beni soymak için hiçbir fırsatı kaçırmıyorsun yavrum.Ama yorma kendini ben bu bedeni senin hizmetine sunmak için bugüne getirdim, soyun de yeter."
"Gevezelik etme hadi, kalk bakalım.Banyo ne tarafta?"
Beraber banyoya geçtik, çamaşırı hariç tüm kıyafetlerini çıkardı. Onu ilk defa bu kadar çıplak görüyordum. Hem durup seyretmek her kıvrımını tanımak istiyordum hem de yakalanmaktan korkuyordum. Kürsüyü işaret edip suyu ılıktan biraz daha soğuk bir seviyeye ayarlayıp dolmasını bekledim.
"Otur hadi , yorma kendini daha fazla."
Söz dinledi akıllı bıdık uysal uysal geçip oturdu. Dipten başa dikizledim banyoyu, biraz garipti.
"Noldu söyle hadi."
"Banyonuz biraz garip geldi."
"Nasıl garip?"
"Nasıl desem fazla mutaassıp , fazla ahlaklı, dindar bir banyo sanki."
Söylediklerimden sonra tutamadı kendini kahkaha attı.
"Yavrum adam hem imam hem hacı, banyosu bile ahlaklı adamın."
Sabuna uzanıp gösterdi.
"Sabunumuz bile güllü, gül kokuyor. Burada yıkanan yarı hacı oluyor."
Söylediği sözlere kahkaha attık.
"Yavrum ikimizin evi olunca ahlaksız bir banyosu olsun olur mu? Hem belki ahlaksız şeyler bile yapabiliriz orada gönlümüzce."
"Olur mu ki evimiz? Yani sadece ikimize ait bir ev?"
"Olur tabi yavrum neden olmasın hatta o günler çok yakın. Bitiyor bu sene lise, sen üniversiteye başlar 4 yılda okulunu bitirirken ben de inşallah şu görüştüğüm takımda oynamaya başlarım. Konuştuğumuz paraya anlaşırsam eğer ev de tutarız o evi de geçindiririz. Mis gibi yaşarız."
"Hayali bile aşırı güzel Ateş."
"Sensin güzel."
Taşan su yüzünden bölündü romantik dakikalarımız .Suyu kapatıp bir güzel yıkamaya başladım sevgilimi.
"Sen hep böyle bebek gibi sevsene beni."
"Hep severim, hiç bıkmam."
Beni kucağına çekip dudaklarıma yapıştı. Onunla öpüşmek dünyanın en güzel dondurmalarını yemekten bile güzeldi. Dünya bizi salsa sonsuza kadar öpseydi ya beni bu serseri.
"Ay Ateş bırak beni sevgilim, baban zaten haz etmiyor benden bir de gelip bizi böyle yakalarsa paralar beni. Oğlumu günaha sürükledin diye kaynar sularda haşlar."
Söylediklerime kahkahayla karşılık verdi.
"Tüm günahlarımda yanımda olsana sen benim!"
"Olurum eşek sevgilim olurum. Sana söz tüm günahlara varım seninle ama nolur çıkalım şimdi."
Ateş uzanıp dinlenirken ben de ona çorba yapmak için mutfağa girdim. Çorba hazır olunca uyandırıp çorbasını içirdim.
"Ne çorbası bu yavrum?"
"Domates çorbası sevgilim, bol karabiberli."
Kaşıkları ağzına verdikçe aralıksız hapşurmaya başladı. Sonra da kahkaha attı.
"Kara bibere alerjim var yavrum, hapşurtuyor ama çok iyi geldi, ellerine sağlık."
Yeniden hapşşurdu.
"Çok ama çok güzel yaşa sevgilim."
"Hep beraber yavrum sonsuza dek beraber inşallah."
"Şimdi senin karabibere alerjin var ya sevgilim , düşündüm de eğer beni olur da üzersen ceza olarak sana bol karabiberli domates çorbası yapacağım.Sen de oturup el mecbur içeceksin tamam mı?""Seni de yerim yavrum o minnoş cezanı da . Söz yavrum söz dibini sıyırmayan Ateş değildir.Ama ben olur da üzersem seni sen direkt kır şu taş kafamı."
"Kıyamam."
"Ben kırarım o vakit."
"Üzme hiç beni, kırmayalım hiç o taş kafanı sevgilim."
"Yavrum babam beni yolcu ederken hep dua ederdi Allah seni hep iyilerle karşılaştırsın diye. Benim aldığım tüm dualar seninle cevap bulmuş. Çok seviyorum seni ama öyle böyle değil. Bunu hiç unutma olur mu? Olur bana kızarsan bile hep hatırla."
Bunlar çok tatlı olmadılar mı sizce de?😻
Yorum ve beğenilerinizi bekliyorum.♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Çok Beni Severmiş O boyxboy
RomanceLise sıralarından başlayan sıcacık bir aşk hikayesiyle beraberiz. "Gelmişsin uğur böceği?" "Iısrar ettin o kadar , kırmak olmaz. Hem kaz kafalı mısın sen kaç kere dedim spot ışıklarını tutma bana.Ne diye koşa koşa geldin yanıma?Bak yine tüm gözler...